کد خبر : 41055
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 شهریور 1398- 09: 17

۲ واحد بوم‌گردی و پذیرایی در رشت و شفت افتتاح شد

۲ واحد بوم‌گردی و پذیرایی در رشت و شفت افتتاح شد

دو واحد بوم‌گردی و پذیرایی در شهرهای رشت و شفت با سرمایه‌گذاری ۳۷ میلیارد ریالی و با اشتغالزایی برای ۶۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گیلانستان پیش از ظهر یکشنبه دو طرح بوگردی و پذیرایی همزمان با دومین روز از هفته دولت در شهرستان‌های رشت و شفت با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان در حاشیه افتتاح این دو طرح با اشاره به اینکه یک واحد بوم‌گردی با سرمایه گذاری۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط بخش خصوصی در شهرستان رشت به بهره برداری رسید، اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح برای ۱۰ نفر اشتغالزایی شده است.

شهرود امیر انتخابی همچنین به بهره برداری از یک واجد پذیرایی در شهرستان شفت نیز اشاره کرد و افزود: این واحد با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریالی ساخته و افتتاح شد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح برای ۵۰ نفر اشتغالزایی شده است، گفت: این واحد ظرفیت پذیرایی از ۲۰۰ نفر را دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال ۳۷ پروژه در سه حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی با سرمایه گذاری و اعتبار ۵۴۰ میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری می شود، تصریح کرد: با بهره برداری از این تعداد طرح و پروژه برای حدود ۲۰۰ نفر اشتغالزایی می شود.

وی ادامه داد: از مجموع سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در این پروژه‌ها ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار