کد خبر : 9605
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰

۳۰۰ نفر از فعالان فرهنگی و هنری مساجد گیلان تجلیل می شوند

۳۰۰ نفر از فعالان فرهنگی و هنری مساجد گیلان تجلیل می شوند

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از برگزاری آئین گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد و تجلیل از ۳۰۰ نفر از فعالان فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: آئین گرامیداشت این روز فردا(۱۵ اسفند) در مجتمع شهید مطهری انزلی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه 18 اسفند در تقویم کشور به ثبت رسیده است افزود: امسال 24 امین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد با شعار« این مساجد بود که این پیروزی(انقلاب) را برای ملت ما درست کرد » و « من انقلابی ام» برگزار می شود.

 

حجت الاسلام پورابراهیم با تصریح اینکه در این همایش از ۳۰۰ نفر از فعالان فرهنگی و هنری مساجد استان تجلیل می شود تصریح کرد: مسئولان فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد، رابطان کانون ها، کتابداران، خادمان مساجد، ائمه جماعات و فعالان فرهنگی از تقدیرشدگان در این مراسم هستند.

 

وی از رونمایی از دو تمبر در این همایش خبر داد و گفت: به مناسبت گرامیداشت ۲۴ امین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با همکاری اداره پست استان از دو تمبر علمای گیلان شامل عکسی از آیت الله قربانی و آیت الله بهجت و همچنین تمبر کانون های مساجد گیلان رونمایی خواهد شد./ شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار