کد خبر : 43858
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آبان 1398- 18: 17

استاندار گیلان:

۳۶۰ واحد غیرفعال، راکد و نیمه راکد گیلان مجدداً به چرخه تولید بازگشت‌

۳۶۰ واحد غیرفعال، راکد و نیمه راکد گیلان مجدداً به چرخه تولید بازگشت‌

استاندار گیلان گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۳۶۰ واحد غیرفعال، راکد و نیمه راکد استان مجدداً به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش گیلانستان ارسلان زارع امروز در گردهمایی سالیانه دبیران و هیئت‌های اجرایی خانه کارگر سراسر کشور ضمن تبریک ولادت پیامبراکرم(ص) و میلاد امام  جعفرصادق (ع) اظهار داشت: جامعه کارگری در همه دوران‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا امروز همواره در جهت آبادانی ایران اسلامی تلاش کرده و مؤثر بودند.

استاندار گیلان ضمن قدردانی از تلاش‌های جامعه کارگری در راستای افزایش تولید و توسعه استان تصریح کرد: از اینکه امروز در جمع هیئت‌های اجرایی خانه کارگر حضور دارم بسیار خرسند هستم و در این فرصت از تلاش‌های بسیار این قشر زحمتکش و عزیز نیز قدردانی می‌کنم.

زارع، رونق اقتصادی را در گرو تداوم تولید و فعالیت‌های جامعه کارگری دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه در دوره حساسی قرار گرفته‌ایم بنابراین رونق و استحکام بخش‌های تولیدی بسیار حائز اهمیت است و ایجاد خلل در این بخش‌ها بر تمام ارکان جامعه تأثیر می‌گذارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از ۳۶۰ واحد غیرفعال، راکد و نیمه راکد استان مجدداً به چرخه تولید بازگشتند ابراز داشت: تقویت قدرت اقتصاد و افزایش تولید در گرو بازوان پُرتوان و همت عالی جامعه کارگری است.

وی با اشاره به اینکه جامعه کارگری ثروت کشور است و فراهم‌سازی زمینه‌های رفاه اجتماعی نیز با حمایت از کارگران عرصه تولید میسر می‌شود گفت: یکی از مطالبات به حق این قشر زحمتکش، پذیرش دغدغه‌های آنان و شوراهای کارگری است و پیگیری کارشناسی مطالبات آنان را نیز ضروری می‌دانیم.

استاندار گیلان به اثرگذاری کارگران در کاهش نرخ بیکاری و افزایش تولید و اشتغال اشاره و بیان کرد: تشکل‌های کارگری و خانه کارگر فعال گیلان نیز با تلاش‌های خود زمینه‌ساز توسعه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان هستند و از تلاش‌های این خدمتگزاران خوب مردم نیز قدردانی می‌کنم.

زارع با اشاره به اهمیت جلسات کارگروه رفع موانع تولید استان گیلان گفت: جلسات کارگروه رفع موانع تولید استان و کمیسیون‌های کارگری نیز به طور منظم برگزار شده و مصوبات آن پیگیری می‌شود و از این لحاظ نیز اهتمام جدی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و جامعه کارگری وجود دارد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار