کد خبر : 84008
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸

دانشگاه گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد؛

۳ استاد دانشگاه گیلان در فهرست پژوهشگران پر استناد یک درصد دنیا

۳ استاد دانشگاه گیلان در فهرست پژوهشگران پر استناد یک درصد دنیا

دانشگاه گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد سه نفر از اساتید این دانشگاه در فهرست پژوهشگران ایرانی پر استناد یک درصد دنیا قرار گرفتند.

به گزارش گیلانستان، دانشگاه گیلان اعلام کرد: بر اساس نتایج اعلام شده از سوی مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC)، دکتر رضا انصاری خلخالی عضو هیئت علمی دانشکده مکانیک در حوزه موضوعی چند رشته‌ای، دکتر فرهاد شیرینی عضو هیئت علمی دانشکده علوم پایه در حوزه شیمی و دکتر محمدعلی میرزا زاده عضو هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان در حوزه مهندسی در فهرست پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند.

 

دکتر فرهاد شیرینی و دکتر رضا انصاری خلخالی برای چهارمین سال متوالی و دکتر محمد علی میرزا زاده برای سومین سال متوالی در این فهرست قرار گرفته‌اند.

 

برای قرار گرفتن در فهرست پژوهشگران برتر، همه فعالیت‌های علمی ۱۰ ساله اخیر در بازه زمانی ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۱ در سطح بین المللی از جمله تعداد مقالات، تعداد استنادها، تعداد مقالات پراستناد، همچنین مسائلی نظیر رعایت اصول اخلاقی در پژوهش، رعایت میزان خوداستنادی در حد قابل قبول و نیز مقالات بازپس گیری شده در انتخاب یک پژوهشگر مؤثر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار