کد خبر : 83408
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

۴۰ هزار چای‌کار کشور بیمه می‌شوند

۴۰ هزار چای‌کار کشور بیمه می‌شوند

در نشستی که در راستای تأمین بخشی از رفاه چای‌کاران شمالی برگزار شد، بر بیمه ۴۰ هزار چای‌کار در کشور بحث و تبادل‌نظر شد.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، پیش از ظهر امروز جلسه هماهنگی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان با حضور جهان ساز، رئیس سازمان چای و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور در لاهیجان برگزار شد.

 

حبیب جهان ساز، رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه جامعه هدف صندوق عمدتاً از قشر متوسط، ضعیف و مولد جامعه بوده و به‌صورت اختیاری عضو بیمه می‌شوند، اظهار کرد: چای‌کاران می‌توانند برای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به ادارات چای شهرستان‌ها مراجعه کنند.

 

 

 

به گفته رئیس سازمان چای کشور کشاورزان می‌توانند از تسهیلات پرداختی که بازپرداخت این تسهیلات کم‌بهره و از سال آینده هست، بهره‌مند شده و تسهیلات پرداختی هم طی چند مرحله از بهاء برگ سبز خریداری چای‌کاران کسر می‌شود.

 

یزدان شعبانی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان نیز در این نشست اظهار کرد: گسترش چتر حمایتی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر یکی از ابزارهای رضایت آفرینی برای قشر تولیدکننده کشور است.

 

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در سازمان چای کشور اظهار امیدواری کرد که این موفقیت‌ها و تلاش‌ها در راستای خدمت به جامعه هدف تداوم داشته باشد.

 

در این نشست همچنین برای بیمه حداقل ۴۰ هزار چای‌کار در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار