کد خبر : 37683
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1398- 09: 18

رییس هیئت مدیره بنیان حامیان علم و فناوری ایران:

۶۰ بنیاد حامی علم و فناوری در دانشگاه های کشور راه اندازی شد

۶۰ بنیاد حامی علم و فناوری در دانشگاه های کشور راه اندازی شد

فرجی دانا با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰ بنیاد حامی علم و فناوری در دانشگاه‌های کشور راه‌اندازی شده است گفت: تکیه بر بودجه‌های دولتی جوابگوی پیشرفت علم و دانش نیست.

به گزارش گیلانستان « رضا فرجی دانا» امروز(سه‌شنبه، ۲۱ خرداد) در گردهمایی حامیان، خیرین و واقفین آموزش عالی گیلان در تالار حکمت دانشگاه گیلان اظهار کرد: حمایت از آموزش نتیجه تاثیرگذاری در ارتقا علمی جامعه و دانشگاه‌ها دارد.
رییس هیئت مدیره بنیان حامیان علم و فناوری ایران با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰ بنیاد حامی علم و فناوری در دانشگاه‌های کشور راه‌اندازی شده است گفت: تکیه بر بودجه‌های دولتی جوابگوی پیشرفت علم و دانش نیست.
وی اذعان کرد: خیرین از ظرفیت‌های عظیمی است که تحول اساسی در ارتقاء سطح علم و دانش کشور ایجاد کرده و توجه به این مقوله زمینه رشد را بیش از پیش در دانشگاه‌ها فراهم می‌کند.
فرجی دانا تصریح کرد: با تشکیل شبکه‌های خیرین پیش‌بینی بهره‌مندی از ظرفیت هفت هزار میلیارد تومان پتانسیل خیرین در کشور وجود دارد.
وی تاکید کرد: ایجاد تحولات اساسی را باید از دانشگاه انتظار داشته باشیم.
رییس هیئت مدیره بنیان حامیان علم و فناوری ایران به تراز جهانی‌شدن دانشگاه‌ها پرداخت و افزود: زمانی می‌توانیم در تراز جهانی دانشگاه قرار بگیریم که متخصص جهانی داشته و این تخصص در دانشگاه تراز جهانی ایجاد شود.
فرجی دانا با اعلام اینکه طرح جدیدی در راستای کمک به آموزش عالی دردست اجراست گفت: در این طرح ۲ میلیون خانواده تحت پوشش قرار گرفته که ماهانه ۱۰هزار تومان به آموزش عالی جهت ارتقا برنامه‌های آموزشی و فناوری و…آنان کمک کنند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار