کد خبر : 44019
تاریخ انتشار : جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

نماینده مردم رشت در مجلس:

‌عملکرد ضعیف مدیران استان گیلان موجب تأخیر در اجرای پروژه طرح ترافیک رشت شد

‌عملکرد ضعیف مدیران استان گیلان موجب تأخیر در اجرای پروژه طرح ترافیک رشت شد

نماینده مردم رشت در مجلس با انتقاد از ضعف عملکرد مدیران استان گیلان و تأخیر در اجرای پروژه طرح ترافیک رشت افزود: تکمیل کمربندی رشت مشکل ترافیک این شهر و اطراف آن را حل می‌کند.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی‌نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان رشت اظهار داشت: از مسئولان می‌خواهم که از ریخته شدن زباله در منطقه سراوان رشت جلوگیری کنند زیرا باعث شده تمام آب‌های زیرزمینی و زمین‌های کشاورزی رشت آلوده شوند لذا مسئولان استانی و شهرستان رشت بایستی با سرعت بیشتری معضل پسماند استان را پیگیری کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس با انتقاد از ضعف عملکرد مدیران استان گیلان و تأخیر در اجرای پروژه طرح ترافیک رشت افزود: تکمیل کمربندی رشت مشکل ترافیک این شهر و اطراف آن را حل می‌کند اما به ثمر رسیدن آن عزم جدی‌تری را می‌طلبد.

نماینده مردم رشت در مجلس نیز در این جلسه ابراز داشت: شهرستان رشت در انتخابات جزء شهرستان‌های کم حاشیه است و این امر را مدیون تلاش مدیران و مسئولان هستیم.

محمدصادق حسنی جوریابی مشکل اصلی جهاد کشاورزی در رابطه با تجهیز اراضی را زمان طولانی کار اداری دانست و گفت: از پاییز دنبال مناقصه و اعتبار هستید و شب عید پیمانکاران شما وارد میدان عمل می‌شوند و زمین کشاورزی 6 ماه بیکار است لذا درخواست دارم این موضوع را به‌صورت قانونی رفع کنید.

وی با اشاره به معضل زباله سراوان که مشکل اصلی شهرستان رشت است و به موضوعی ملی تبدیل شده است تأکید کرد: مسئولان وعده‌های بی‌نتیجه زیاد دادند لذا اگر کاری هم کنیم باور و اعتماد عمومی با ما همراه نمی‌شود و بایستی میزان اثرگذاری اقدامات کنونی انجام شده در سراوان رشت بررسی شود.

حسنی با بیان اینکه باید دید آیا پروژه کارخانه کود آلی رشت می‌تواند مشکل زباله سراوان را حل کند یا خیر افزود: پروژه کارخانه کود آلی رشت 20 سال تعطیل شد و باید دید آیا این پروژه سودی دارد یا خیر و به سراوان دیگری تبدیل نشود زیرا طی صحبتی که با کارشناسان داشتم معضل سراوان به این راحتی قابل حل نیست.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار