کد خبر : 21528
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1396- 19: 22

آئین معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد

آئین معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد

آئیین تکریم فرماندار سابق رشت و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان با حضور جمعی از مدیران و مسئولان شهرستانی و استانی گیلان در فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان، آئین تکریم سیروس شفقی فرماندار سابق رشت و معارفه سیدمحمد احمدی سرپرست فرمانداری شهرستان رشت، امروز با حضور استاندار گیلان و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان استان گیلان و شهرستان رشت در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

استاندار گیلان در این مراسم با اشاره به اینکه مدیران استانی باید با کسب تجربه از مسئولیت‌ها فضای کار، رونق اقتصادی و اشتغال را در استان فراهم کنند اظهار داشت: شهرستان رشت از لحاظ مرکزیت و ظرفیت‌های بالا از شهرهای پیشگام استان گیلان است.

مصطفی سالاری با بیان اینکه اگر در شهرستان رشت به‌درستی عمل شود این شهرستان به الگویی اثرگذار برای دیگر شهرهاستان‌های استان تبدیل می‌شود بیان کرد: رویکرد اقدامات در شهرستان‌ها به‌ویژه در رشت باید رویکرد خدمت‌رسانی و کمک به حل معضلات مردم باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه استان گیلان ظرفیتی گسترده در تمامی حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارد گفت: استفاده از ظرفیت نمایندگان در شهرستان رشت باید بیشتری دیده شود.

محمدصادق حسنی جوریابی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت نمایندگان کمکی بزرگ به شهرستان و استان است خاطرنشان کرد: ارتقاء همه جانبه استان گیلان و شهرستان رشت از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان گیلان دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان رشت در جذب اعتبارات استانی نسبت به سایر شهرستان‌ها رتبه مطلوبی ندارد تصریح کرد: امید است جایگاه شهرستان رشت در جذب اعتبارات استانی تغییر کرده و به جایگاه اصلی خود برسد.

فرماندار سابق شهرستان رشت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شهرستان رشت مردمی فهیم، با فرهنگ و فرهیخته دارد اظهار داشت: عملکرد مطلوب آن است که مردم در جای جای جامعه تاثیرات آن را به‌درستی احساس کنند.

سیروس شفقی با تاکید بر اینکه در مدت کوتاه مسئولیت فرمانداری شهرستان در راستای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی  کوتاهی نشد افزود: تعاملی مطلوب و آرامشی پایدار در فضای شهرستان رشت حکم‌فرماست و باید از این فضا در راستای توسعه شهرستان بهره برد.

در این مراسم با قدردانی از تلاش و اقدامات سیروس شفقی فرماندار سابق شهرستان رشت، سیدمحمد احمدی که پیش از آن فرماندار لاهیجان بود به‌سمت سرپرست فرماندار شهرستان رشت منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار