کد خبر : 83734
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵

آبپاشی جنگل های رودبار با ۲۰ سورتی پرواز/ اطفای آتش در اکثر نقاط

آبپاشی جنگل های رودبار با ۲۰ سورتی پرواز/ اطفای آتش در اکثر نقاط

فرماندار رودبار، با بیان اینکه آبپاشی جنگل های رودبار با بالگرد انجام می شود، تصریح کرد: از روز جمعه تاکنون ۲۰ سورتی پرواز انجام و خوشبختانه آتش در اکثر نقاط خاموش شده است.

به گزارش گیلانستان به نقل از ایسنا، طهمورث عموپور در گفت وگویی با اشاره به مهار و کنترل آتش در جنگل های شهرستان رودبار، اظهار کرد: با همت شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروهای مردمی و بخشداری و شوراهای روستا و دهیاران و همیاران طبیعت حریق تحت کنترل است.

 

وی با بیان اینکه بالگرد سازمان هوافضای سپاه در منطقه حضور دارد و آبپاشی را انجام می دهد، تصریح کرد: از روز جمعه تاکنون ۲۰ سورتی پرواز انجام و خوشبختانه آتش در اکثر نقاط خاموش شده است.

 

فرماندار شهرستان رودبار، روستاهای پشته، پس دره، شمام، سلانسر، حاجی شیرکیا در رحمت آباد و بلوکات و امامزاده طاهر را طی چهار روز گذشته درگیر آتش، اعلام و خاطرنشان کرد: خوشبختانه آتش سوزی ها سطحی بوده و تنها خاک برگ های کف جنگل دچار سوختگی شده است.

 

عموپور با بیان اینکه امروز نیز در جمشیدآباد حریق داشتیم که بلافاصله اطفا شد، گفت: شب گذشته در جنگل های هرزویل منجیل نیز حریق اتفاق افتاد که طی سه ساعت اطفا شد.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار