کد خبر : 61986
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶

ضمن تقبیح حرکت زننده آقای نماینده و تاکید بر برخورد جدی؛

آب گل آلود شد؛ ماهی‌گیران پیدا شدند/ روزنامه‌های اصلاح طلب در کنار آشنا، پروانه سلحشوری و محمود صادقی دلسوز سرباز قانون مدار شدند/ سیلی به سرباز بد است ولی قتل عمد همسر توسط نجفی بد نیست/ آخوندی و درازهی هم کار بدی نکرده بودند +تصاویر

آب گل آلود شد؛ ماهی‌گیران پیدا شدند/ روزنامه‌های اصلاح طلب در کنار آشنا، پروانه سلحشوری و محمود صادقی دلسوز سرباز قانون مدار شدند/ سیلی به سرباز بد است ولی قتل عمد همسر توسط نجفی بد نیست/ آخوندی و درازهی هم کار بدی نکرده بودند +تصاویر

قطعا رفتار زشت و زننده این نماینده مجلس محکوم است و مجلس باید با برخوردی قاطع و درس آموز با فرد خاطی این ماجرا را به پایان برساند.

به گزارش گیلانستان، ماجرای برخورد زننده یک نماینده مجلس از همان ابتدا با واکنش های مختلفی مواجه شد. بلافاصله قالیباف، رئیس مجلس با انتشار توئیتی این ماجرا را تقبیح کرده و دستور پیگیری داد. بسیاری از نمیاندگان انقلابی هم از عزم مجلس برای پیگری این موضوع وعده دادند.

رسانه های انقلابی و همچنین کاربران انقلابی شبکه های اجتماعی هم به طور گسترده ای به این موضوع پرداختند و از نمایندگان مجلس برای برخورد قاطع با این موضوع مطالبه کردند.

اما همچون سایر وقایع جماعت اصطلاحا ماهی گیر وارد میدان شده اند تا از آب گل آلودی که در مقابل دیدند، سهم خود را بردارند. روزنامه های اصلاح طلب و چهره هایی از این جریان طلبکارانه به ماجرا ورود کردند تا بتوانند این بار منافع جناحی‌شان را به وسیله دلسوزی برای سرباز قانون‌مدار پیش ببرند.

حسام الدین آشنا، مشاور رسانه ای رئیس جمهور با انتشار توئیتی نوشت: «چه زود دست بزن پیدا کرده اند!»

پروانه سلحشوری، از برندهای حاشیه سازی مجلس گذشته نیز توئیتی منتشر کرد و رفتار زشت این نماینده را به نظارت استصوابی ربط داد! سلحشوری نوشت: «در یکی که از نطق‌های سالیانه گفتم “اگر نظارت استصوابی نبود، شاید حق افراد شایسته دیگری بود که نماینده‌ی مردم باشند.” سیلی امروز هم فقط یک سیلی بر روی گونه‌‌ی سرباز نبود. این سیلیِ‌ نظارت استصوابی شورای نگهبان به ملت است».

محمود صادقی، دیگر چهره حاشیه ساز مجلس گذشته فضا را مهیا دید تا به این وسیله ابراز وجود کند. صادقی با انتشار توئیتی نوشت: «اینکه یک مقام خطاکار به صورت یک سرباز وظیفه ‌شناس سیلی می‌زند، بسیار تلخ و تأسف برانگیز است؛ اما اینکه آن سرباز باوجود اطلاع از مقام و موقعیت او، راه را برایش باز نمی‌کند، بسیار شیرین و غرورانگیز است.»

روزنامه های جریان اصلاحات نظیر آفتاب یزد، آرمان و اعتماد هم در صفحات اول خود به این موضوع واکنش نشان دادند و با تیترهایی نظیر «سیلی بر صورت قانون»، «سیلی به خدمت» و «سیلی بر چهره قانون» این موضع را برجسته کردند.

قطعا رفتار زشت و زننده این نماینده مجلس محکوم است و مجلس شورای اسلامی باید با برخوردی قاطع و درس آموز با فرد خاطی این ماجرا را به پایان برساند. پرداختن رسانه ها و اشخاص به این موضوعات امری بدیهی است اما جریانی که افراد و رسانه های آنها همواره متهم به رفتار دوگانه هستند حق اظهارنظر در این موارد ندارند.

ماجرای قتل عمد میترا استاد توسط محمدعلی نجفی با اسلحه غیر مجاز و شلیک پنج گلوله ننگی است که از چهره جریان اصلاحات پاک نخواهد شد. چهره اصلاح طلبی که سابقه وزارت، معاونت رئیس جمهور و شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد اما بعد از رخداد این ماجرا رسانه ها و تریبون داران این ماجرا که همواره با هیاهوی فراوان مدعی حقوق بشر، حقوق زنان و… هستند در این باره روزه سکوت گرفتند چرا که قاتل خودی بود. باید تاکید کرد که نجفی به صورت همسرش سیلی نزده بود بلکه وی را عامدانه به قتل رساند.

رفتار زشت عباس آخوندی، وزیر ناکارآمد ولی مدعی عصبانی راه و شهرسازی و از جمله برندهای اصلاح طلبی با خانم خبرنگار در حیاط پاستور از نمونه دیگری از ادب و متانت اصلاح طلبان است.

تحقیر یک پیرمرد توسط قاضی زاده، وزیر وقت بهداشت، عنوان دیگری در کارنامه برخوردهای نامناسب جریان اصلاحات است.

ماجرای رفتار زشت و خجالت آور درازهی، نماینده اصلاح طلب سراوان در مجلس گذشته که در اداره گمرک رخ داد نیز برگ دیگری از کارنامه اصلاحات است.

حمله به ماموران نیروی انتظامی اعم کادر و سرباز و همچنین ضرب و شتم آنها در جریان فتنه های سنوات گذشته و به خصوص سال ۸۸ که همه مورد حمایت جریان اصلاحات بود سندی دیگر برای نشان دادن دلسوزی دروغین این جریان برای سرباز قانون مدار خیابان انقلاب است.

سخن آنجاست که اصلاح طلبان هم سابقه بدترین و زننده ترین برخوردها را دارند و هم سابقه سکوت درباره این رفتارهای زشت و زننده و حتی دفاع از این موارد. مطالبه مردم نشستن عرق شرم بر پیشانی این جماعت است اما آن چیز که می بینند وقاحت روز افزون.

انتهای پیام/جهان نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , 7 بهمن 1399 - 8:50

توو خووووبی!
واقعا متاسفم براتون به جای اشاعه فرهنگ قانون گرایی…
داری میگی اصلاح طلب ها بدن اصولگراها خوبن

محمدرضا کیانفر سه شنبه , 14 بهمن 1399 - 9:22

پروانه سلحشوری اصلاح‌طلب توئیتید: ایران در فقر و قحطی است و مردم سر در زباله‌دان دارند.

خانم سلحشوری،
اگر غیر از این می‌بود تعجب داشت زیرا انقلاب یعنی جنایت خیانت تجاوز فقر فساد ظلم فحشا تبعیض و غیره.
دولت چه شد که چهره ز درماندگان بتافت، اقبال از چه راه ز بیچارگان رمید.
پروین توانگران غم مسکین نمی‌خورند، بیهوده‌اش مکوب که سرد است این حدید.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
۱- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی،
۲- به رسمیت شناختن حق #آزادی_بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،

رفتن به نوار ابزار