کد خبر : 68305
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

آتش بازی قهرمان نیم فصل در پرتگاه سقوط

آتش بازی قهرمان نیم فصل در پرتگاه سقوط

شهرداری آستارا که موفق شده بود عنوان قهرمانی نیم فصل را کسب کند، با پیروزی پر گل برابر گل ریحان سقوط کرده از قعر جدول گریخت.

به گزارش گیلانستان، تیم فوتبال شهرداری آستارا فصلی را پشت سر گذاشت که هیچ کجای جهان مشابه‌اش را نخواهید دید. شاگردان پایان رأفت که توانسته بودند عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کنند و یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر بودند، پس از یک افت فاحش و عجیب، تا رتبه‌های پایین جدول نیز سقوط کردند.

یاشین سزاوار سرمربی شهرداری آستارا در این دیدار سجاد مسعودی، سعید دلاور، حمید ابراهیمی، محمد آزاد طلب، آرمین نفرد دوست، سعید طالبی، جابر نصیری، محمد ابراهیم زاده، امین حقده، پژمان ثابتی و جواد آقایی‌پور را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

سکان مدیریتی که این فصل بین حسن اشجاری، پایان رافت و نادر عزت اللهی چرخیده بود و چند باری هم به دست یاشین سزاوار رسیده بود دوباره به سزاوار رسید.

بازیکنان سزاوار در دیدار هفته سی و سوم لیگ دسته یک میزبان تیم سقوط کرده گل ریحان البرز بودند و با ۶ گل مهمان خود را در هم کوبیدند. امین حقده و پژمان ثباتی هر دو در این بازی دبل کرده و چهار گل نخست تیمشان را به ثمر رساندند. عارف اکبری نیز در ثانیه‌های پایانی دبل کرد و گل‌های پنجم و ششم را وارد دروازه گل ریحان کرد تا در اتفاقی جالب سه بازیکن آستارایی‌ها در این بازی دبل کنند.

شهرداری آستارا با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد و از رتبه پانزدهم و منطقه خطر رهایی پیدا کرد و به جایگاه سیزدهم رسید. تیمی که می‌توانست در این هفته‌های پایانی برای صعود به لیگ برتر تلاش کند، به دلیل مشکلات عدیده مالی، وارد یک بحران بزرگ شد و در نهایت در لیگ دسته اول ماندگار شد.

شهرداری آستار در هفته پایانی در مقابل یکی از گزینه‌های اصلی صعود به لیگ برتر، هوادار تهران قرار خواهد گرفت و منتظر خواهیم ماند که آیا آن‌ها هوادار را برای صعود به لیگ برتر مشایعت خواهند کرد یا سد راه آن‌ها برای صعود به لیگ برتر خواهند شد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار