کد خبر : 59874
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

شامگاه گذشته رخ داد؛

آتش سوزی خودروی پژو ۲۰۶ در پارکینگ/ ۲۵ نفر نجات یافتند

آتش سوزی خودروی پژو ۲۰۶ در پارکینگ/ ۲۵ نفر نجات یافتند

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با اشاره به حادثه آتش سوزی خودروی پژو ۲۰۶ در پارکینگ یکی از آپارتمان های مسکن مهر رشت، گفت: در این حادثه ۲۵ نفر از دود نجات یافتند.

به گزارش گیلانستان، شهرام مؤمنی با اشاره به حادثه آتش سوزی خودروی سواری ۲۰۶ در پارکینگ آپارتمانی در مسکن مهر رشت، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲۳:۲۷ شامگاه چهارشنبه ۱۲ به آتش نشانان اطلاع داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با بیان اینکه به محض دریافت گزارش آتش نشانان مستقر در ایستگاه مسکن مهر به محل اعزام شدند، گفت: آتش نشان با حضور در محل متوجه دود گرفتگی شدید ۲۰ واحد مسکونی در این آپارتمان شده و اقدامات اولیه لازم را انجام دادند.

وی ادامه داد: در مجموع ۴۸ آتش نشان به همراه ۱۴ دستگاه خودروی اطفا، آبرسان، نردبان و خودروی پشتیبان دستگاه تنفسی به محل آتش‌سوزی واقع در مسکن مهر کوچه ۶۶ اعزام شدند.

مؤمنی با اشاره به مهار آتش توسط تیم نخست عملیاتی، افزود: بلافاصله تیم‌های نجات به همراه تجهیزات نسبت به تخلیه کامل اهالی آپارتمان اقدام کردند.

وی با تاکید بر دودگرفتگی شدید و محبوس شدن ساکنین، ادامه داد: ۵ کد اورژانس و یک دستگاه اتوبوس اورژانس جهت همکاری حضور یافتند.

مؤمنی با بیان اینکه بیش از ۲۵ تن از ساکنین آپارتمان به مکان امن انتقال یافتند، ادامه داد: ۳ نفر از شهروندان و یک نفر از آتش نشانان بواسطه شدت دود گرفتگی به بیمارستان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، اضافه کرد: یکی دیگر از آتش نشانان که از ناحیه پیشانی دچار شکستگی جزئی شده بود به صورت سرپایی مداوا شد و که حال عمومی وی خوب است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با اشاره به اینکه در این آتش سوزی، هیچ ساختمانی دچار حریق نشد، افزود: متأسفانه تجمع بیش از حد شهروندان در محل حادثه یکی از پر تکرارترین دغدغه‌های آتش نشانان در هنگام امدادرسانی است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار