کد خبر : 58524
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1399- 31: 10

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان:

آتش سوزی در ۱۰ هکتار از اراضی ارتفاعات ماسال/ با مرکز اطفای هوایی هماهنگی لازم انجام شد

آتش سوزی در ۱۰ هکتار از اراضی ارتفاعات ماسال/ با مرکز اطفای هوایی هماهنگی لازم انجام شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به وقوع آتش سوزی و درگیری حدود ۱۰ هکتار از اراضی در ارتفاعات شهرستان ماسال از هماهنگی با مرکز اطفای هوایی برای کمک در صورت نیاز خبر داد.

به گزارش گیلانستان، امیر مرادی با اشاره به وقوع آتش سوزی در ارتفاعات شهرستان ماسال، اظهار کرد: این آتش سوزی از سه روز گذشته آغاز شده و اقدامات لازم برای اطفای آن تاکنون ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از منابع طبیعی استان گیلان آتش هنوز خاموش و اطفا نشده است، افزود: پنج اکیپ مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی با کمک فرمانداری، هلال احمر و اهالی محل در حال خاموش کردن این آتش سوزی هستند.

مدیرکل بحران استانداری گیلان در ادامه با اشاره به اعزام نیروهای بیشتر از صبح امروز به ارتفاعات منطقه شاندرمن شهرستان ماسال، گفت: به گفته اداره کل منابع طبیعی تاکنون حدود ۸ تا ۱۰ هکتار از اراضی جنگلی این منطقه درگیر آتش شده است.

وی با بیان اینکه در این منطقه تنها گونه‌های درختی وجود ندارد، تصریح کرد: به دستور استاندار و با مرکز اطفای هوایی نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده تا در صورت اطفا نشدن حریق تا امروز از ظرفیت این مرکز نیز استفاده شود.

مرادی به علت آتش سوزی نیز اشاره و با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های اولیه انجام شده از سوی فرمانداری شهرستان ماسال و سوابق گذشته این آتش سوزی‌ها عمدی بوده است، تأکید کرد: ابلاغ شده تا گروهی برای بررسی صحت و سقم این موضوع تشکیل و موضوع را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: در صورت عمدی بودن این آتش سوزی عاملان آن به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار