کد خبر : 8067
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1395- 42: 18

آثار برجام بر خلاف وعده دولتمردان در زندگی مردم مشاهده نشد / حذف نیروهای انقلابی از برنامه‌های سازندگی خیانت به کشور است

آثار برجام بر خلاف وعده دولتمردان در زندگی مردم مشاهده نشد / حذف نیروهای انقلابی از برنامه‌های سازندگی خیانت به کشور است

امام جمعه اسالم گفت: دولتمردان قبل از برجام به مردم وعده دادند که با اجرایی شدن آن تمام مشکلات زندگی مردم برطرف می‌شود اما امروز عملاً می‌بینیم که دیگر خبری از این حرف‌ها نیست.

به گزارش ” گیلانستان” ، حجت‌الاسلام اصغر جدایی امروز در نماز جمعه شهر اسالم تقوا را در برابر خدا خاشع بودن و تسلیم اراده الهی شدن دانست و اظهار کرد: تقوا حرکت در مسیر نور و معنویت است.

وی به تاسیس مسجد اشاره کرد و افزود: تاسیس مسجد در صدر اسلام به عنوان پایگاه اداره حکومت و مصلا، مدرسه، محکمه قضا، دارالحکومه، محل نگهداری بیت‌المال و غنایم جنگی و محل نگهداری زندانیان و اسرای جنگی بود.

خطیب جمعه اسالم با بیان اینکه استوار ترین پیوندها در مسجد بین علم و ایمان برقرار شده است، تصریح کرد: تمام معارف و احکام اسلامی در مسجد بیان می‌شد و تعلیمات دینی و حتی امور مربوط به خواندن و نوشتن در مسجد صورت می گرفت.

وی در ادامه به حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو تهران و شهادت چند تن از آتش‌نشانان اشاره کرد و گفت: روز گذشته با آغاز آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران که یک ساختمان قدیمی با بیش از ۵۰ سال قدمت و دارای ۱۵ طبقه ۶۰۰ واحد بود حادثه بسیار ناگوار و تلخی روی داد که بسیار خبرساز شد و کشور را در بهت و حیرت فرو برد.

جدایی اضافه کرد: حضور فداکارانه، ایثارگرانه، قهرمانانه نیروهای آتش‌نشانی در محل حادثه و شهادت عده‌ای از این عزیزان فضای عمومی کشور را غم‌آلود کرد و در چنین زمانه‌ای این همه تعهد، عشق و علاقه و نوعدوستی از جوانان این مرز و بوم افتخار آمیز و موجب سرافرازی است.

وی هجوم مردم به سوی محل حادثه و سخت کردن تردد امداد رسانی را تأسف‌بار خواند و افزود: مردم باید به حدی از رشد فرهنگی برسند که در اینگونه موارد راه را باز کنند تا امداد رسان‌ها به نحو مطلوب کار خود را انجام دهند.

خطیب نماز جمعه اسالم در ادامه به انتصاب فرماندار جدید تالش اشاره کرد و افزود: هفته گذشته برای شهرستان تالش یک روز تاریخی و مهم بود و فتح‌اللهی فرماندار سابق تالش با سه سال تلاش و خدمت جای خود را به مهدوی با تجربه فرمانداری رشت داد.

وی انتخاب فرماندار رشت به عنوان فرماندار تالش را نشانه اهمیت راهبردی تالش دانست و بیان کرد: امیدواریم فرماندار جدید با درایت و بصیرت و دغدغه‌هایی که دارد، بتواند به صورت کلی در تالش تحولات چشمگیری را به وجود آورد.

جدایی با بیان اینکه تالش به‌ویژه اسالم تاکنون رشد مطلوبی نداشته است، خاطرنشان کرد: نیاز به توجه و عنایت بیشتری است و در تمام حوزه‌ها کمبود داریم و امیدواریم با همت و پیگیری فرماندار جدید به سرانجام خوبی برسیم.

وی به ماه بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در ایام‌الله دهه فجر به جز سه روز آخر که مصادف با ایام فاطمیه اول است، برنامه‌های محتوایی و شادی اجرا شود تا نسل امروز با اهداف مقدس انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند.

امام جمعه اسالم با اشاره به فرا رسیدن سالگرد برجام تصریح کرد: با وجود اینکه دولتمردان قبل از برجام به مردم وعده دادند که با اجرایی شدن برجام تمام مشکلات زندگی مردم برطرف می‌شود اما امروز عملاً می‌بینیم که دیگر خبری از آن حرف‌ها نیست.

وی با تصریح بر اینکه در این چند سال با عبارت‌های سخیف بارها منتقدان دولت مورد بی‌مهری قرار گرفتند، تصریح کرد: بسیاری از منتقدان دولت مغرض نیستند بلکه نگران هستند، همان کسانی که اسم آنها را دلواپسان گذاشتید.

وی حذف دلسوزان و بچه‌های مومن و ارزشی و انقلابی از برنامه‌های سازندگی را بزرگ‌ترین خیانت در حق کشور دانست و یادآور شد: آدم‌هایی که یک‌هزار میلیارد خوردند و بردند مانند چهره‌های مزدور و وطن فروش قبل از انقلاب هستند و هر کس اندکی بصیرت داشته باشد درک می‌کند که اینها اصلاً ایران و آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های نظام و اسلام را باور ندارند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار