کد خبر : 2305
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۱۱

آخرین رصد سیاسی از برنامه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان گیلان در انتخابات + جزئیات

آخرین رصد سیاسی از برنامه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان گیلان در انتخابات + جزئیات

اصولگرایان از آنجایی که تجربه خوبی در انتخابات مجلس گذشته و ریاست جمهوری اخیر ندارند و عدم اتحاد را نقطه ضعف اصلی خود می دانستند، در این دوره از انتخابات ضمن تغییر تاکتیک با انسجام زیادی پیش می روند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی درگیلان، هرچه زمان سپری می شود و روزها می گذرد، به 7 اسفند و دو انتخابات حساس و سرنوشت ساز “خبرگان رهبری” و “مجلس شورای اسلامی” نزدیکتر می شویم. انتخاباتی که با حضور و مشارکت پرشور مردم موجب عصبانیت و دلسردی دشمنان انقلاب از ایران اسلامی می گردد و شادمانی دوستداران نظام را فراهم می کند.

این دو انتخابات صحنه ای را به وجود می آورد تا کاندیداهای واجد شرایط در کمال رفاقت و احترام با یکدیگر به رقابت نیز بپردازند تا بتوانند آراء بیشتری را کسب نموده و در نهایت نماینده این مردم شریف شوند.

احزاب و گروه های سیاسی هم از ماه ها و سالهای گذشته با تشکیل اتاق فکرهایی درصدد پیروزی افراد و نامزدهای مورد تایید خود در انتخابات هستند و این مبحث به دغدغه اصلی و روزانه هاشان تبدیل شده است.

GILAN

در این بین استان گیلان هم از تحرکات جریانات سیاسی به دور نبوده و دبیران استانی احزاب اصلاح طلب و اصولگرا نیز جلسات هم اندیشی بسیاری در این راستا گذاشته و می گذارند.

اگرچه این روزها مشاهده می شود جریان اصلاحات در گیلان با شکافهای بزرگی روبرو شده و هیچ گونه انسجام خاصی میان سرانشان وجود ندارد ولی ناگفته نماند همانطور که در مصاحبه هایشان ذکر می کنند، به شدت پیگیر منسجم شدن و وحدت می باشند. این در حالی است که برخی از آنان در سالهای اخیر به خصوص فتنه 88 نتوانستند نمرده قبولی از مردم بگیرند و مردود شدند.

اما اصولگرایان گیلان از آنجایی که تجربه خوبی در انتخابات مجلس گذشته و ریاست جمهوری اخیر ندارند و عدم اتحاد را نقطه ضعف اصلی خود می دانستند، در این دوره از انتخابات ضمن تغییر تاکتیک با انسجام زیادی پیش می روند. اینان با توجه به آنکه دغدغه های مقام معظم رهبری و ارزشهای انقلاب را سرلوحه کار خود می دانند، نشان داده اند که از جایگاه مردمی خوبی نیز برخوردار می باشند.

حال برای اینکه بتوانند پیروز قطعی انتخابات شوند سناریوهای جدید و فعالیت های منسجمی در هر شهرستان و حوزه انتخابیه طراحی نموده اند. یکی از برنامه هایشان ابتدا ثبت نام همه افراد اصلحی که مقبولیت بیشتری در میان مردم دارند می باشد که بعد از آن در نظر دارند در ایام تبلیغات انتخاباتی، برخی از آنان به نفع عده ای دیگر کنار رفته و در رشت یک ائتلاف بزرگ 3 نفره تشکیل دهند.

در این میان اصولگرایان شاخصی که قصد ثبت نام و در نهایت یک ائتلاف تاریخی در رشت دارند آقایان سردار نظرعلی علیزاده، ولی الله عظمتی، سردار سید علی آقازاده، جبار کوچکی نژاد، هاجر تحریری نیک صفت، حجت الاسلام عباسی، مظفر نامدار و… می باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رشتی سه شنبه , 17 آذر 1394 - 10:19

سردار آقازاده رو عشق است

رفتن به نوار ابزار