کد خبر : 2820
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دی 1394- 46: 20

آخرین شنیده ها از فضای سیاسی و انتخاباتی استان گیلان!

آخرین شنیده ها از فضای سیاسی و انتخاباتی استان گیلان!

بشنوید از نشست های انتخاباتی و تبلیغات پیش از موعد آقای خاص در تالار معروف تا دلیل اصلی ردصلاحیت یکی از جوانان اصلاح طلب!

به گزارش درگیلان؛ شنیده شده است در پنج شنبه گذشته یکی از کاندیداهای انتخابات همایشی را با رویکرد انتخاباتی در تالاری حدفاصل جاده رشت به فومن برگزار کرده است. جالب آن که صاحب این تالار از یاران و هوادارن سرسخت این فرد پرادعا بوده و بارها تالار خود را برای برگزاری چنین مراسماتی در اختیار وی قرار داده است.

گفته می شود چندی پیش یکی از کاندیداهای انتخابات از حوزه شهرستان رشت پس از حضور در منزل شهردار یکی از شهرهای کوچک گیلان، به بهانه دیدار با ورزشکاران در یکی از تالارهای این شهر حضور پیدا کرده و اقدام به برگزاری نشست انتخاباتی نموده است. این در حالی است که بخشدار مربوطه چندی پیش با کمک عوامل انتظامی مانع از برگزاری نشست انتخاباتی یکی دیگر از کاندیداهای فعلی شده بود اما این بار هیچ مخالفتی با نشست انتخاباتی فرد پرادعا نکرده است!

شنیده شده است سردبیر، مدیر مسئول و خبرنگار یکی از نشریات از شکایت همسر یکی از مسئولین تبرئه شد. این نشریه که دغدغه خاصی در مسایل زیست محیطی دارد، به موضوع برداشت بی رویه شن و ماسه در یکی از روستاها اشاره کرده بود که طرف شکایت قرار گرفت. تحریریه خزر، صدور حکم براعت را به دست اندرکاران این نشریه تبریک عرض می نماید.

گفته می شود وحید سقایی خواهرزاده دکتر نوبخت پس از خداحافظی از معاونت سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی به عنوان مدیرعامل یکی از هلدینگ های اقتصادی بانک سپه در دبی منصوب شده است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که یکی از نمایندگان فعلی نقش مهمی در رد صلاحیت یکی از جوانان اصلاح طلب ایفا کرده است. گفته می شود ترس آقای نماینده از سبد رای مشترک با این کاندیدای اصلاح طلب دلیل اصلی این امر بوده است./خزر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار