کد خبر : 11419
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردین 1396- 46: 23

آذری زبانان فقط یک ائتلاف دارند و بقیه لیستها مورد تایید نیست/ مشکلات شهر ناشی از عدم کنترل و نظارت دقیق اعضای شوراست

آذری زبانان فقط یک ائتلاف دارند و بقیه لیستها مورد تایید نیست/ مشکلات شهر ناشی از عدم کنترل و نظارت دقیق اعضای شوراست

دبیر ائتلاف آذری زبانان رشت گفت: از میان همه افراد شاخصی که حضور داشتند، آقایان مظفر نیکومنش، جهانبخش آقازاده، نقی اسدی، کریم آقازاده، محرم دهقان و بنده به عنوان ۶ عضو این ائتلاف انتخاب شدیم.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به پنجمین دوره انتخابات شورای شهر رشت اظهار داشت: آذری زبانان آنطور که در رشت زبانزد است، به داشتن تخصص، غیرت و توانمندی در کار شهرت دارند.

این فعال سیاسی اجتماعی ابراز نمود: ما شهر رشت را موطن اصلی خود می دانیم و برای عمران و آبادانی رشت هرکاری انجام می دهیم.

جانشین سابق بانک انصار گیلان با اشاره به اینکه آذری های مقیم رشت در تمام ابعاد سیاسی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی حضور حداکثری دارند، گفت: آذری زبانان در انتخابات شورای شهر از اشخاص و افرادی که توامندی و معیار لازم برای عضویت در شورا را داشته و از لحاظ اجتماعی در بالاترین سطح قرار دارند، حمایت خواهند کرد.

دبیر ائتلاف آذری زبانان رشت همچنین خاطرنشان کرد: در این خصوص چندین جلسه با ریش سفیدان و بزرگان سیاسی اجتماعی برگزار شد که در نهایت این نتیجه حاصل شد که یک ائتلاف ۶ نفری را به مردم معرفی کنیم.

نوری با بیان اینکه هنوز اسامی افراد ائتلاف قطعی نشده است، تصریح کرد: آذری زبانان از میان همه افراد شاخصی که حضور داشتند، آقایان مظفر نیکومنش، جهانبخش آقازاده، نقی اسدی، کریم آقازاده، محرم دهقان و بنده را به عنوان ۶ عضو این ائتلاف انتخاب نمودند. به غیر از این ائتلاف، آذری زبانان هیچ لیست و ائتلاف دیگری نخواهند داشت.

نوری با بیان اینکه درخواستهای زیادی از برخی کاندیداها بوده که در این لیست حضور داشته باشند، گفت: شاخصه اصلی لیست آذری زبانان توانمندی، تحصیلات بالا، حسن شهرت، سوابق کاری و تجربه فراوان افراد کاندیدا خواهد بود.

جانشین سابق بانک انصار گیلان در ادامه اذعان داشت: با توجه به اینکه رشته تحصیلی بنده مالی بوده است و از آنجاییکه بودجه شهرداری رشت حتی چندین برابر بودجه عمرانی استانداری گیلان می باشد، طبیعتا برنامه های زیادی در این خصوص دارم. بدیهی است کنترل و تخصیص بودجه و هدایت منابع و درآمدهای شهرداری باید برعهده افرادی باشد که توانایی و مهارت خاصی در مباحث مالی و حسابداری دارند.

دبیر ائتلاف آذری زبانان با بیان اینکه شهر رشت باید با برنامه مدیریت شود، گفت: ما چشم اندازی برای رشت تعریف کردیم که بر اساس آن برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جهت حل مشکلات اصلی مردم در نظر گرفتیم. از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای توسعه و آبادانی شهر رشت هم نباید غافل شد.

نوری با اشاره به مدیریت و عملکرد شهردار فعلی رشت اظهار کرد: هر مدیری نقاط قوت و ضعف هایی دارد. دوستان ما در شهرداری اگر با برنامه ریزی های لازم و مشاوره های تخصصی کارها را انجام می دادند می توانستند نتایج بهتری بگیرند.

وی بخشی عمده ای از مشکلات شهر را ناشی از عدم کنترل و نظارت دقیق اعضای شورا دانست و خاطرنشان کرد: اختیارات ویژه ای که شهردار رشت برای خود احساس کرده است، باعث شد کمی تک روی کند. اگر شورای شهر به وظایف ذاتی و اصلی خود عمل کند، شاهد مشکلات عدیده ای در جامعه نخواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رضایی چهارشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۴۲

یادواقعه شورای سقیفه بنی‌ساعده افتادم. ۶ نفرنشستندوبدون اطلاع بزرگان وخردمندان وریش سفیدان، نامی مقدس برای خودانتخاب ومسئولیت هارا بین خودتقسیم وخودبریدندوخوددوختندوبنام قوم بزرگ آذری تمام کردند.آذریهاخیلی وقت است که برائت خودرا ازاین فرصت طلبان اعلام کرده اند.

فرهاد چهارشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

شما هرزمان ادب صحبت کردن یادگرفتی بیا نظر بده
ما آذری ها با نهایت تلاشمون به این ۶ نفر رای میدیم

بهلول چهارشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

ادب را از بی ادبانی مثل شما آموخته است. این گروه مسخره جایی در بین آذری زبانان ندارد

گمنام چهارشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۹:۳۰

اینجا رشت آقا آذری زبان چه صیغه ای برو اردبیل………..ر

بهلول چهارشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶

ائتلافی این آقا ازش صحبت می کنه،جایی در آذری زبانها نداشته و ندارد.این ۶ نفر افراد رانده شده ای هستند که برای خود ائتلاف تشکیل داده اند.ائتلاف اصلی فقط با حضور محمودیان رسمیت داره و هر ائتلافی بدون حضور ایشان جعلی و فاقد اعتبار است.

بهلول چهارشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵

درود بر شما آقای رضایی.این آقای فرصت طلب که در بین آذری زبانان گمنام است،با تشکیل گروهی در حال مطرح کردن خود است.این گروه مسخره و جعلی هیچ جایی در بین آذری زبانان نداشته و ما آذری زبانان مقیم رشت این گروه را جعلی و فاقد اعتبار می دانیم.

یاسر پنجشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱

جناب آقای بهلول!
معلوم شد شما از طرفدارای امثال محمودیان هستی…
حضرتعالی که اینقدر در نوشتارتون گستاخی و بی ادبی نشون دادی، به مردم نهایت شخصیا و احترام خودت رو ثابت کردی

بهنام یکشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱:۴۱

احسنت بر شما بهلول و رضایی عزیز، اینان آذری گمنام و منفعت طلبند. تا حالا کجا بودین برادرااا، باشه به عنوان یه هم زبان سعی میکنبم شما را هم به ئوستان رشتی معرفی کنیم ولی نه دیگر در این حد که ادعای ستارخان و باقرخان بودن به شما دست بده

رفتن به نوار ابزار