کد خبر : 21575
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396- 42: 23

آرامش کامل در رشت/ تلاش لیدرهای اغتشاشات با هوشیاری مردم بصیر ناکام ماند/ دروغ رسانه ضد انقلاب با انتشار یک فیلم!

آرامش کامل در رشت/ تلاش لیدرهای اغتشاشات با هوشیاری مردم بصیر ناکام ماند/ دروغ رسانه ضد انقلاب با انتشار یک فیلم!

در این بین تعدادی که به نظر می‌رسید لیدر اغتشاش‌ در شب‌های گذشته بودند، امشب نیز تلاش داشتند شعارهای تهییج کننده بدهند؛ اما با حضور و هوشیاری مردم انقلابی و بصیر رشت متفرق شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، ناآرامی‌هایی که از چند روز پیش از شهر مشهد آغاز و به تهران و شهرهایی همچون رشت رسیده بود به نظر می‌رسد به خط پایان خود رسیده است؛ ‌ تجمعاتی که البته با هدف بیان مطالبات اقتصادی از دولت آغاز اما رفته رفته روند آن تغییر کرد و به سمت اغتشاش رفت و با شعارهایی ساختارشکن، حمایت کشورهای عربستان سعودی و امریکا را به همراه داشت.

با وجود اخباری که طی روزهای گذشته حاکی از فراخوان‌هایی برای برگزاری تجمعات خیابانی فاقد مجوز از ساعت ۱۸ شب به بعد بود، اما  رفته رفته این اعتراضات از حالت غیرطبیعی و آشوبگرانه خارج و به تجمعاتی مسالمت آمیز و با دغدغه اقتصادی تبدیل شد که حاکی از بازگشت آرامش کامل و روال عادی به شهر رشت است.

بر همین اساس و با دعوت ضدانقلاب مبنی بر تجمع رشتی ها در ساعت ۱۹ امشب در سبزه میدان رشت، ‌ تعدادی از افراد در پیاده‌روها در حال حرکت بودند و هیچ حرکت ضدامنیتی و خرابکاری از سوی افراد رخ نداد.

در این بین تعداد بسیار اندکی با ایجاد سروصدا تلاش داشتند مردم را تحریک به دادن شعار کنند اما مردم بدون توجه به این افراد به زندگی عبور و مرور عادی در خیابانها ادامه می‌دادند.

هرچند در این بین تعدادی که به نظر می‌رسید لیدر اغتشاش‌ در شب‌های گذشته بودند، امشب نیز تلاش داشتند شعارهای تهییج کننده بدهند؛ اما با حضور و هوشیاری مردم انقلابی و بصیر رشت متفرق شدند.

تعدادی از کانالهای ضد انقلاب و خارج نشین گیلانی هم از اوایل شب، با انتشار فیلم و اخبار کذبی، سعی در نا آرام نشان دادن شهر رشت داشتند اما دروغشان به سرعت رو شد. به طور مثال یکی از این کانالها فیلمی منتشر و ادعا نموده بود که امشب در سبزه میدان رشت آشوبگران ۲۰ نارنجک دستی به سمت بسیجیان پرتاب کردند، این در حالی است که آن فیلم مربوط به چهارشنبه سوری سال گذشته و ترقه بازی نوجوانان در یکی از کوچه های محلات حاشیه نشین شهر بوده است.

نهایتاً امشب رشت در آرامش کامل به سر برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار