کد خبر : 21269
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹

آرزو می‌کردم به‌جای شما در بغل رهبر معظم انقلاب قرار می‌گرفتم

آرزو می‌کردم به‌جای شما در بغل رهبر معظم انقلاب قرار می‌گرفتم

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با ارزشمند خواندن اقدام علیرضا کریمی، ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان گفت: ای‌کاش همچون علیرضا کریمی مورد تفقد رهبر معظم انقلاب قرار می‌گرفتم.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله قربانی در آیین تجلیل از علیرضا کریمی، قهرمان کشتی آزاد جهان، با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) اظهار کرد: قهرمانی به این نیست که کسی پشت کسی را به زمین بزند و حریف را مغلوب کند بلکه قهرمان کسی هست که بر نفس خود غلبه و حق را پیروز نماید.

وی با اشاره به‌اتفاق روز کشتی علیرضا کریمی با حریف رژیم صهیونیستی و تسلیم شدن در برابر حرف روسیه افزود: علیرضا کریمی به خاطر این‌که اعتراض خود را به اعمال رژیم کودک کش نشان دهد با حرف روسیه باخت تا با حریفی از رژیم صهیونیستی کشتی نگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر اینکه کریمی یقیناً بر حریف روسیه غالب بود، گفت: بعضی از خارج نشینان در رسانه‌های خود اعلام کردند که میدان کشتی جای تسویه‌حساب نیست و چرا این جوان قهرمان حاضر نشده با حریف اسرائیلی در یک میدان حاضر شود که بیانگر نفهمیدن فضا در جهان را می‌رساند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه کشتی گرفتن کریمی با اسرائیلی‌ها مفهومش به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی بود، افزود: رژیم کودک کش صهیونیستی حکومتی در دنیا هستند که قصی‌ترین و شقی‌ترین رفتار را در دنیا اعمال می‌کنند.

آیت‌الله قربانی، کریمی را از دست‌پرورده‌های عالمان منطقه اشکورات برشمرد و گفت: منطقه اشکورات عالمانی همچون حسن دیلمی و ارشاد القلوب دارد و در کنار آن‌ها عالمی همچون شیخ هاشم اشکوری را در خود پرورانده که امام خمینی (ره) و علامه فیلسوف طباطبایی از شاگردانش بوده‌اند.

وی با بزرگ خواندن اقدام کریمی بر روی تشک کشتی گفت: آن زمانی که مقام معظم رهبری شمارا بغل کردند و مورد تفقد خود قراردادند از صمیم قلب آرزو کردم که ای‌کاش به‌جای شما در بغل رهبر معظم انقلاب قرار می‌گرفتم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار