کد خبر : 58028
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان:

آزادراه قزوین رشت پرترددترین محور استان گیلان در تعطیلات اخیر/ ۱۹۸ هزار خودرو وارد استان گیلان شدند

آزادراه قزوین رشت پرترددترین محور استان گیلان در تعطیلات اخیر/ ۱۹۸ هزار خودرو وارد استان گیلان شدند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان محور قزوین رشت را پرترددترین محور استان گیلان معرفی کرد و گفت: از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ مهرماه ۱۹۸ هزار و ۲۰۷ خودرو وارد استان گیلان شد.

به گزارش گیلانستان، فریبرز مرادی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ایام تعطیل سال همواره شاهد ورود مسافران بسیار زیاد به استان گیلان هستیم، اظهار کرد: استان گیلان به دلیل تفرجگاه‌های بسیار متنوع و ساحل‌های زیبا و‌ بی‌نظیر یکی از مقاصد سفر مسافران بوده و در تعطیلات اخیر خودروهای زیادی وارد این استان شدند.

وی با اشاره به ورود ۱۹۸ هزار خودرو به استان گیلان گفت: از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ مهرماه ۱۹۸ هزار و ۲۰۷ خودرو وارد به استان گیلان وارد و ۱۸۶ هزار خودرو خارج شدند که نسبت به چهار روز قبل از تاریخ ۲۳ مهرماه در ورود خودرو با افزایش ۲۴ درصدی و در خروج با افزایش ۱۳ درصدی مواجه بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان با اذعان به عدم توجه مسافران به رعایت نکات بهداشتی و عدم سفر به گیلان بیان کرد: بر اساس آمار بیشترین میزان ورود خودرو در روز چهارشنبه با ۵۸ هزار و ۸۸۶ وسیله نقلیه و بیشترین خروج روز گذشته با ۶۱ هزار و ۷۵۹ خودرو بوده ثبت شده است.

مرادی محور قزوین رشت را پرترددترین محور استان گیلان معرفی کرد و افزود: محور آزادراه قزوین رشت با بیش از ۳۰ هزار خودرو بیشترین ورود و همچنین همین محور با ۳۰ هزار و ۹۴۷ خودرو بیشترین خروج را نیز داشته است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار