کد خبر : 30852
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آبان 1397- 54: 18

آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت به درآمدهای پایدار نیاز دارد

آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت به درآمدهای پایدار نیاز دارد

آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت برای اداره کردن و تأمین نیازهای خود به منابع کسب درآمدهای پایدار نیازمند است.

به گزارش گیلانستان،‌ جلال‌الدین محمد شکریه امروز در جریان بازدید از آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌‌ یکی از بهترین راه‌های کمک به مراکزی نظیر آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت کمک به این مجموعه برای دست پیدا کرن به منابع درآمدی پایدار است.

رئیس اتاق اصناف استان گیلان بر ضرورت کمک به مجموعه‌های خیریه استان تأکید کرد و ابراز داشت: علاوه بر اعطای کمک‌های شخصی به چنین نهادهایی که وظیفه بسیار سنگینی را در جامعه بر عهده دارند زمینه‌سازی برای کسب درآمدهای سیال می‌تواند در استقلال نهادهای خیریه مؤثر واقع شود.

شکریه حمایت‌های مادی و نقدی از مراکز امور خیریه‌ای نظیر آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت را ضروری خواند و تصریح کرد:‌ بدون شک کمک‌های نیکوکارانه بدون نگاه به وجهه مادی و اقتصادی نمی‌تواند برای مراکز خیریه و آسایشگاه‌ها منفعت چندانی به دنبال داشته باشد.

نایب رئیس اتاق اصناف کشور کمک به همنوعان و افراد آسیب‌پذیر جامعه را از جمله مفاهیم مورد تأکید در دین مبین اسلام دانست و گفت:‌ خدمات بی‌شائبه آرسن میناسیان و آیت‌الله ضیابری به عنوان بانیان تأسیس آسایشگاه خیریه رشت هیچ وقت از یادها نمی‌رود و برای همیشه در اذهان مردم باقی می‌ماند.

مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت نیز در این بازدید ابراز داشت: در حال حاضر ۵۵۰ نفر از مددجویان این مرکز در بخش‌های مردان،‌ زنان،‌ ضایعه نخاعی و بخش مربوط به کودکان بستری هستند و به کمک پرسنل و کادر آسایشگاه خدمات لازم در حوزه‌های مختلف را دریافت می‌کنند.

سید علی حسینی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ نفر از مددجویان آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان مجهول‌الهویه هستند عنوان کرد: ۸۶ نفر از بیماران بستری در بخش‌های مختلف آسایشگاه معلولان رشت اهل شهر رشت و مابقی از سایر استان‌های کشور نظیر مشهد، کرج، زنجان و همدان هستند.

وی از انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری توسط مددجویان آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت سخن گفت و تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳ نفر از مددجویان این مرکز خیریه مشغول فراگیری و تحصیل هستند همچنین بسیاری از مددجویان در فعالیت‌های هنری مشارکت دارند.

مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت از وجود بخش ضایعه نخاعی به عنوان تنها مرکز نمونه در سطح استان گیلان در این مرکز خیریه خبر داد و عنوان کرد:‌ آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان علاوه بر نگهداری از بیماران خود در امر درمان مددجویان نیز بسیار فعال است.

وی با اشاره به اینکه حمایت‌های مالی بازاریان و اصناف در کنار بازدید و عیادت آنان از بیماران و مددجویان آسایشگاه خیریه رشت بسیار تأثیرگذار است بیان داشت:‌ از تمام اقشار فرهیخته استان گیلان تقاضا داریم با حمایت‌های مالی و معنوی خود به یاری مددجویان و بیماران آسایشگاه خیریه رشت بشتابند.

انتهای پیام/‌تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار