کد خبر : 16997
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1396- 36: 9

آسفالت بیش از ۳۵ هزار مترمربع از معابر انزلی/ ۷ میلیارد تومان از استانداری اعتبار دریافت کردیم

آسفالت بیش از ۳۵ هزار مترمربع از معابر انزلی/  ۷ میلیارد تومان از استانداری اعتبار دریافت کردیم

شهردار انزلی گفت: بیش از ۳۵ هزار مترمربع از معابر انزلی را آسفالت کردیم که کمتر از ۲ هزار مترمربع از آنها تخریب شد و برای نخستین بار آسفالت تراش به انزلی آوردیم.

به گزارش گیلانستان، موسی فکور شهردار بندر انزلی عصر روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: حدود ۸ ماه است مسئولیت شهرداری انزلی را برعده گرفتم و شروع فعالیتم با دهه فجر همراه بود و بعد از آن به اجرای پروژه لازم برای شروع سال جدید اقدام نمودیم.

وی انزلی را یک شهر توریستی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه مسافران زیادی در ایام نوروز به انزلی سفر می کنند آسفالت مسیرها،نصب المان های نوروزی و زیباسازی شهر را در دستور کار قرار دادیم.

شهردار انزلی با اشاره به فعالیت های فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرانزلی ابراز داشت: جشن مبعث،جشن میلاد امام علی(ع)،همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی،همایش روز زمین پاک،جشن چله تابستان،جشنواره روز دریای کاسپین از جمله برنامه های فرهنگی اجرا شده در مدت فعالیتم بود.

فکور تولید بیش از ۱۲ هزار جعبه انواع نشا در فصل بهار و تابستان،ایجاد بیش از ۱۵۰۰ متر مربع فضای سبز از ابتدای پل گیلار،غنی سازی پوشش گیاهی در سطح شهر،احداث پارک قلم گوده به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع را از جمله اقدامات شهرداری بندرانزلی در حوزه فضای سبز عنوان کرد.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی در شهرداری بندرانزلی اذعان داشت: لوله گذاری در کانال های سطح شهر،جدول گذاری،اجرای کانال و ابرو،انواع کف پوش در پیاده رو،دیوار کشی،روکش آسفالت را از جمله اقداماتی بود که در حوزه عمرانی اجرا کردیم.

شهردار بندر انزلی آسفالت را نیاز و حق اولیه شهروندان انزلی دانست و افزود: امسال به اندازه چندین سال در بندر انزلی آسفالت کردیم.

فکور تصریح کرد: بیش از ۳۵ هزار مترمربع از معابر انزلی را آسفالت کردیم که کمتر از ۲ هزار مترمربع از آنها تخریب شد و برای نخستین بار آسفالت تراش به انزلی آوردیم.

وی با اشاره به اینکه ۳ شهید گمنام در انزلی مدفون هستند گفت: تکمیل یادمان شهدای گمنام بندر انزلی در دستور کار ما قرار دارد.

شهردار بندر انزلی احداث خانه کشتی،احداث ساختمان ستاد بحران و ساختمان جدید اداری آتش نشانی را از دیگر پروژه های در دست اجرا عنوان کرد.

فکور از افتتاح فاز اول پارک حاشیه رودخانه شنبه بازار(پارک شهید دوربین) در هفته دولت خبر داد و گفت: فضای حاشیه رودخانه شنبه بازار در گذشته جالب نبود و اکنون طرحی را تهیه کردیم و تلاش می کنیم در هفته دولت بهره برداری شود.

وی با اشاره به پروژه بازگشایی انتهای خیابان پاسداران گفت: این پروژه شامل احداث ساختمان،دیوار کشی،زیرسازی،آسفالت،جدول گذای،لوله گذاری و روشنایی است و حدود ۱۱ میلیارد ریال هزینه دارد.

فکور مطالبات شهرداری بندرانزلی از سایر ادارات را ۴ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: قرار است این مطالبات به صورت اوراق پرداخت شود.

شهردار بندرانزلی با اشاره اینکه پس از آتش سوزی در منطقه آزاد تقاضای نردبان بلند کردیم گفت: پس از رشت شهرداری انزلی بیشترین اعتبار را از استانداری دریافت کرد و حدود ۷ میلیارد تومان اعتبار دریافت کردیم که ۵٫۵ میلیارد تومان متعلق به سازمان آتش نشانی انزلی است.

وی از بازسازی ۱۳ دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: اکنون ۲۲ دستگاه اتوبوس فعال داریم.

فکور با اشاره به نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرانزلی اظهار داشت: در طول سال ۲۴۵ دستگاه تاکسی انزلی نوسازی ش مد.

شهردار بندرانزلی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر عدم حضور وی در انتخابات شورا گفت: در صورت ورود به انتخابات شورا هدفم خدمت به مردم بود و بعد به این نتیجه رسیدم که همینجا می تواند محل خدمت نیز باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار