کد خبر : 22947
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 بهمن 1396- 31: 0

آسفالت مناسب حق شهروندان است/ کوتاهی در این رابطه را نمی پذیرم

آسفالت مناسب حق شهروندان است/ کوتاهی در این رابطه را نمی پذیرم

شهردار کلانشهر رشت با تاکید بر ضرورت توجه مدیران مناطق پنج گانه و نواحی شهرداری به موضوع مهم کیفیت آسفالت اظهار کرد: برخورداری از آسفالت مناسب کمترین حق هر شهروند است و کوتاهی در این زمینه را از هیچ مدیری نمی پذیریم.

به گزارش گیلانستان، مسعود نصرتی در جلسه ستادی با مدیران مناطق ۵ گانه رشت با موضوع طرح استقبال از بهاران افزود: بدون وجود آسفالت مناسب در سطح شهر، اقداماتی از جمله زیباسازی، آذین بندی و گل کاری به چشم نمی آید بنابراین ضروریست تا موضوع آسفالت بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: شایسته نیست که از یک طرف به گل کاری و زیباسازی بپردازیم اما از طرف دیگر به دلیل آسفالت نامناسب در چاله های شهر گرفتار شویم.

وی با اشاره به مسوولیت مستقیم به مدیران ناحیه های شهرداری رشت، بی توجهی آنها را نسبت به چاله های خیابان های حوزه های تحت مسوولیت شان را فاجعه عنوان و اظهار کرد: هر مسوول در هر ناحیه ای موظف است به طور مداوم به خیابان های حوزه مسوولیت خود سرکشی کند تا دیگر شاهد مشکلات مربوط به آسفالت نباشیم.

وی مشکل ترافیک و نبود امکانات زیرساختی برای جذب گردشگر را بزرگترین مشکل رشت به عنوان مقصد گردشگری، عنوان و اضافه کرد: از آنجا که ورود گردشگر موجب رونق اقتصاد، ایجاد اشتغال و افزایش تولید ناخالص ملی می شود بایستی آسفالت مناسب را در این کلانشهر مهیا و نازیبایی ها را برطرف کنیم.

شهردار رشت در ادامه با اشاره به سوق دادن ترافیک این کلانشهر به سمت کوچه ها، انباشت آهن آلات و تبدیل شهر به انبار برخی پیمانکاران خاطر نشان کرد: مشاهده این موارد، شهروندان را خسته کرده بنابراین ضروریست تا نسبت به جمع آوری هرچه سریعتر لوله ها و آهن آلات اضافه اقدام شود.

نصرتی درباره نصب بنرها و داربست ها در سطح کلانشهر رشت بیان داشت: باید با ادبیاتی محترمانه از شهروندان بخواهیم تا نسبت به نصب بنرها و داربست ها اقدام‌ نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که وجود دستفروشان به عنوان یک واقعیت شهری پذیرفته و ساماندهی شود، اضافه کرد: بایستی تا پیش از عید نوروز نسبت به شناسایی دست فروشان اقدام و مشکلات مربوط به این مهم را هرچه سریعتر حل و فصل کرد.

اسماعیل حاجی پور رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت در جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت با اشاره به وضیعت نامطلوب آسفالت این کلانشهر بر ضرورت رسیدگی به این مهم با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید نوروز و ورود مسافران تاکید کرده بود.
رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و ۲۰۰هزار نفر می رسد./ ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار