کد خبر : 16011
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

آشفتگی مالی در شهرداری رشت وجود دارد/ نحوه برگزاری مناقصه در شهرداری رشت اصلاح شود

آشفتگی مالی در شهرداری رشت وجود دارد/ نحوه برگزاری مناقصه در شهرداری رشت اصلاح شود

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر رشت گفت: نحوه برگزاری مناقصه شهرداری رشت به‌گونه‌ای است که برای همگان آزاد نیست و باید اصلاح شود.

به گزارش گیلانستان، سید امیرحسین علوی امروز در گفت‌وگویی در جمع اعضای شورای شهر رشت با اعتراض به نحوه برگزاری مناقصه‌ها در شهرداری رشت اظهار کرد: شرایط برگزاری مناقصه در شهرداری رشت به‌گونه‌ای است که اجازه حضور برای برخی از شرکت‌ها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در جریان برگزاری مناقصه شروط ماورایی گذاشته نشود تصریح کرد: از سرپرست شهرداری رشت تقاضا دارم اصلاحات در برخی از حوزه‌ها که منشأ خلاف و مفسده است را در دستور کار قرار دهد.

علوی با اعلام اینکه اعضای شورا منتخبین مردم رشت هستند گفت: اعضای شورای رشت منتخبین مردم هستند و اگر با تخلفات موجود برخورد نشود ممکن است موجب تغییر نگاه مردم نسبت به منتخبینشان بشود.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه واحدهای مالی و حسابرسی شهرداری رشت باید سامان‌دهی شود تصریح کرد: در حال حاضر آشفتگی مالی در شهرداری رشت وجود دارد و نسبت به بسیاری از مطالبات و بدهی‌های شهرداری رشت اطلاعات دقیقی در دست نیست.

علوی در خصوص پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای پرسنل شهرداری رشت بیان کرد: این موضوع بارها توسط شورای رشت تأکید شده و امیدواریم به‌زودی شاهد به‌روزرسانی پرداختی‌ها در شهرداری رشت باشیم./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار