کد خبر : 21692
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396- 28: 10

آشوبگران مثل خفاش شب به لانه هایشان برگشتند/ راهپیمایی های مردم همانند شمشیر امیرالمومنین(ع) بر فرق “عمربن عبدود” است

آشوبگران مثل خفاش شب به لانه هایشان برگشتند/ راهپیمایی های مردم همانند شمشیر امیرالمومنین(ع) بر فرق “عمربن عبدود” است

امام جمعه رودسر گفت: همان طور که در جنگ احزاب، ضربت شمشیر مولا امیرالمومنین(ع) بر فرق “عمربن عبدود” باعث پیروزی اسلام بر مشرکین شد، این راهپیمایی های ملت هم همان شمشیر امیرالمومنین(ع) بر فرق “عمربن عبدود” های زمانه است.

حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به نا آرامی های اخیر در کشور اظهار کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با خانواده های معزز شهدا فرمودند؛ همه دشمنان جمع شدند که برای جمهوری اسلامی مشکل ایجاد کنند.

امام جمعه رودسر خاطرنشان کرد: این تعبیر دشمنان ما را به یاد جنگ احزاب می اندازد. به نظر بنده مثل فتنه سال ۸۸ این بار هم جنگ احزاب است. همان طور که در جنگ احزاب، ضربت شمشیر مولا امیرالمومنین(ع) بر فرق “عمربن عبدود” باعث پیروزی اسلام بر مشرکین شد، این راهپیمایی های ملت هم در عین حال که انتقادات و مشکلاتی هم دارند و صف شان را نیز از اغتشاش گران جدا کردند، به نظر من همان شمشیر امیرالمومنین(ع) بر فرق “عمربن عبدود” های زمانه است.

وی افزود: الحمدلله سپاه اسلام به پیروزی رسیده و آشوبگران هم مثل خفاش های شب به لانه هایشان برگشتند و بدانند این ملت همان ملت ۹دی سال۸۸ است.

حجت الاسلام روحانی ابراز نمود: مردم اگر می خواهند به دشمنان و نظام سلطه بفهمانند که چشمانشان باز و گوشهایشان تیز است، باید گوش به فرمان رهبری باشند و برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی در صحنه ها حضور داشته باشند تا کمر دشمن بشکند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار