کد خبر : 23799
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1396- 18: 20

آشوب قطب ها بر علیه منافع ملت!

آشوب قطب ها بر علیه منافع ملت!

دو قطبی سازی کاذب که در سال های های اخیر رهبری انقلاب با دلسوزی به برخی از بازیگران لجوج سیاسی تذکر دادند با بی توجهی به فرمایشات معظم له سبب بروز تنش های غیر منطقی در سطح کشور گشت و تاسف دلسوزان انقلاب را با خود به همراه داشت.

به گزارش گیلانستان، مهدی نصیری از فعالان رسانه ای و فرهنگی استان گیلان و شهرستان فومن در یادداشتی نوشت:

در سال های اخیر جامعه ایرانی همواره شاهد تحرکاتی نابخردانه از سوی برخی بازیگران سپهر سیاسی کشور شده است که در زمانی نامناسب با طرح موضوعاتی فرعی و حاشیه ای با هدف اشغال اذهان مردم، نیت و مقصود اصلی خود را دنبال می کردند.

در رقابت های انتخاباتی سال ۸۸ هر دو جریان رقیب با انتخاب یک راهبرد انتخاباتی سعی در عرضه و القای تفکرات خود با هدف پیروزی به هر قیمتی به مردم داشتند که در همین راستا یکی از این جریانات با طرح گسترده و ناجوانمردانه سیاه نمائی از اوضاع کشور خدمات و نقاط قوت دولت نهم را اساسا منکر می شد(همه دولت ها از نقاط قوت و ضعف بهره مند هستند) و جریان دیگر با سیاه نمائی عملکرد همه دولت های پس از انقلاب و طرح اتهام های ثابت نشده در تریبون های رسمی خود را یگانه جریان موفق در امر پیشرفت کشور معرفی می کرد که البته رهبر معظم انقلاب در بیانات ارزشمند خود مکررا این تحرکات توسط گروه های سیاسی را مورد انتقاد قرار دادند.

دو قطبی سازی کاذب که در سال های های اخیر رهبری انقلاب با دلسوزی به برخی از بازیگران لجوج سیاسی تذکر دادند با بی توجهی به فرمایشات معظم له سبب بروز تنش های غیر منطقی در سطح کشور گشت و تاسف دلسوزان انقلاب را با خود به همراه داشت.

این قطب های کاذب یا همان جریان های فتنه و انحرافی در سال های اخیر همواره با طرح مباحث حاشیه ای، ظاهرا تمایلی به اصلاح امور نداشته و توپ مشکلات را به زمین مخالفان خود انداخته اند به عنوان نمونه دولت های نهم و دهم همواره مسئول همه مشکلات کشور در سال های اخیر معرفی شده اند و از سوی دیگر جریان انحرافی نیز همه نهاد ها و دستگاه ها در کشور را مقصر و ظالم قلمداد کرده و می کند.

از جمله موضوعات طرح همه پرسی در کشور است که همواره از سوی برخی از سیاسیون افراطی و حامیان فتنه ۸۸ با اهداف گوناگون در سال های گذشته مطرح شده است و اخیرا توسط حسن روحانی رئیس جمهوری در اجتماع میلیونی مردم انقلابی تهران در روز ۲۲ بهمن که سالروز پیروزی انقلاب اسلامی می باشد مطرح شد که طرح این موضوع در چنان روزی آنهم در جمع مردمی که با حضور خود با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند جای بسی تامل دارد و به نظر می رسد این التهاب آفرینی ها به علت سرپوش گذاشتن بر دیگر مشکلات و نارسائی های کشور است که مسئولیت آنها مستقیما با دولت بوده و دولت برای انحراف افکار عمومی از مطالبه گری درباره موضوعاتی نظیر برجام، ارزش پول ملی، واردات بی رویه، کوچک شدن سفره مردم و… زمینه شکل گیری این التهاب ها را فراهم می کند.

و یا نامه سرگشاده اخیر رئیس دولت های نهم و دهم به رهبر معظم انقلاب و ارائه پیشنهاد هائی نامعقول از جمله برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی وی را به بازیگری در کشور مبدل کرده است که ظاهرا حلقه به گوش اضلاع دیگر مثلث بهاری شده است و با انتخاب گام های ساختار شکنانه خود را به سقوطی غیر قابل وصف نزدیک تر می نماید.

وی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عضویت حقیقی مجمع تشخیص مصلحت درآمد می توانست به جای سکوت و یا بعضا غیبت در جلسات آن مجمع و اجرای پازل کور جریان انحرافی، سعی در رفع مشکلات ملت در یک تلاش مردم سالارانه و متکی به قانون اساسی نماید.

در صورتی که امروز وظیفه همه نیروهای انقلابی ضمن نقد صحیح عملکرد مسئولین و ارائه راهکار درست، باید تلاش برای رفع مشکلات کشور باشد و اگر افراد یا جریان هائی به هر دلیلی به کمک دستگاه های مسئول برای سازندگی کشور و رفع مشکلات نیایند خائن به اسلام، آرمان های امام راحل، رهبری معظم انقلاب و شهدا و نهایتا ملت بزرگ ایران هستند.

فتنه روزهای گذشته در خیابان پاسداران تهران نیز که با تائید قطب فرقه دراویش گنابادی شروع شد و این درویش ها با انواع سلاح های سرد با ماموران جان برکف نیروی انتظامی مواجه شدند و جریان اتوبوس دیوانه را رقم زدند که طی این تحرکات تعدادی از جوانان عزیز کشور به درجه رفیع شهادت نائل گشتند نیز قابل توجه و تامل می باشد.

پیشینه سیاسی دراویش گنابادی و قطب شان دکتر نورعلی تابنده در سال های قبل و بعد از انقلاب و حمایت وی از یک جریان انتخاباتی در سال ۸۸ از گروهی که قاعدتا معتقدند سیاست جدا از آئین و مسلک آنان است نیز بسیار عجیب و قابل تامل است.

به نظر می رسد همه این قطب های کاذب با تمام اختلافات یک جا به وحدت می رسند و در یک هدف مشترکند و آن الغای ناکارمدی گفتمان انقلاب اسلامی در برطرف کردن مشکلات کشور می باشد و به جای تلاش برای رفع مشکلات، عالمانه با تحرکات نابخردانه خود درصددند مشکلات بیشتری را برای ملت دامن بزنند.

آشوب این قطب ها بر علیه منافع ملت در زمان های مختلف اجرا شده است و باز ممکن است مطرح شود اما همه این اقطاب کاذب باید بدانند مردم انقلابی ایران همواره به آرمان های امام راحل و شهدا و رهنمود های رهبر معظم انقلاب متعهد هستند و این تحرکات نابخردانه و خائنانه نمی تواند در اهتزاز پرچم انقلاب اسلامی خدشه ای وارد نماید و نهایتا این مردم هستند که بر همه این مشکلات عدیده غلبه می کنند چرا که تجربه برجام و اعتراف روزهای اخیر عراقچی مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات هسته ای در ناکارآمدی برجام برای ایران دیگر برای همه ثابت کرده است که راه فقط یکی است و آن استفاده از ظرفیت های داخلی و اقتصاد مقاومتی که رهبری معظم انقلاب اسلامی در سال های گدشته همواره تذکر داده اند و متاسفانه در حد شعار از سوی مسئولین کشور هرگز فراتر نرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار