کد خبر : 58599
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آبان 1399- 10: 12

از امروز؛

آغاز بارش باران و وزش باد در گیلان/ دمای هوا کاهش می یابد

آغاز بارش باران و وزش باد در گیلان/ دمای هوا کاهش می یابد

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به مهیا شدن شرایط برای بارش باران و وزش باد و احتمال وقوع رعد و برق در این استان از امروز، گفت: دمای هوا نیز کاهش نسبی خواهد داشت.

به گزارش گیلانستان، محمد دادرس با اشاره به اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده وجود جریانات کم و بیش ناپایدار در منطقه است، اظهار کرد: بر اساس الگوهای حاکم بر نقشه‌ها شرایط برای ابرناکی و مه آلوده بودن هوا و بارش باران پراکنده طی امروز و فردا در گیلان مهیا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مدت آسمان اکثر نقاط استان گیلان ابری و مه آلود همراه با وزش باد، بارندگی و احتمال وقوع رعد و برق پیش بینی شده است، افزود: دمای هوا نیز در این مدت کاهش نسبی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی گیلان در ادامه آسمان اکثر نقاط استان برای امروز (چهارشنبه) را نیز نیمه ابری تا ابری و مه‌آلود در بعضی نقاط بارندگی و رعد و برق و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی کرد.

وی گفت: برای فردا (پنجشنبه) نیز آسمان استان گیلان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و احتمال وقوع رعد و برق و بارندگی پیش بینی شده است.

دادرس ادامه داد: دریای خزر هم در این مدت با ارتفاع موج ۲۰ تا ۶۰ سانتی متر برای فعالیت‌های دریانوردی و صید مناسب است.

وی یاد آور شد: در حال حاضر نیز برای شهر رشت مرکز استان گیلان آسمانی کمی تا نیمه ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و مه آلود، کاهش نسبی دما، بارندگی پراکنده و وزش باد و احتمال رعد و برق پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: بیشینه دمایی هوای شهر رشت نیز ۲۲ درجه سلسیوس و بیشینه رطوبت آن نیز ۹۵ درصد است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار