کد خبر : 67747
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

آغاز به کار مجدد شرکت تولیدی پس از ۹ سال

آغاز به کار مجدد شرکت تولیدی پس از ۹ سال

شرکت ایحاگستر پس از ۹ سال تعطیلی به دلیل مشکلات بانکی، کمبود نقدینگی و تشکیل پرونده‌های متعدد قضایی، بخشی از آن مجددا در مدار تولید قرار گرفته است.

به گزارش گیلانستان، در دومین روز از هفته قوه قضاییه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری به همراه سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان از روند آغاز تولید در مجتمع صنایع بسته‌بندی و چاپ ایحا گستر دیدن کردند.

دادستان مرکز استان گیلان در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت ایحاگستر پس از ۹ سال تعطیلی به دلیل مشکلات بانکی و کمبود نقدینگی و تشکیل پرونده‌های متعدد قضایی، بخشی از آن مجددا در مدار تولید قرار گرفته است.

به گفته وی، دستگاه قضایی طی یکسال اخیر با هدف حمایت و رفع موانع با برگزاری جلسات متعدد در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گیلان و دعوت از مدیران بانک‌ها و مالک این شرکت، تلاش کرد تا این کارخانه که با داشتن دستگاه‌های پیشرفته و مدرن توان رقابت در صنعت چاپ را دارد هرچه زودتر فعال شود.

فلاح میری با بیان اینکه کمک بانک، ها و مدیران استانی در فعالسازی دوباره این شرکت بیش از پیش نیاز است، افزود: از مدیران شرکت‌ها و صنایع تولیدی استان میخواهیم تا با اقبال به محصولات این مجموعه به افزایش تولید و اشتغال بیشتر این کارخانه کمک کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار