کد خبر : 64360
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1400- 13: 11

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان:

آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای روستا/ ۴۴ بخشداری آماده ارائه خدمات هستند

آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای روستا/ ۴۴ بخشداری آماده ارائه خدمات هستند

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای روستا، گفت: ۴۴ بخشداری در گیلان آماده ارائه خدمات هستند.

به گزارش گیلانستان، مجید هاشم پور با اشاره به آغاز نام نویسی از داوطلبان شوراهای اسلامی روستا از صبح دوشنبه، اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸ صبح روز ۱۶ فروردین تا ۱۸ عصر روز یکشنبه ۲۲ فروردین به مدت هفت روز اقدام به ثبت‌نام در ششمین دوره انتخابات شوراهای روستاهای استان گیلان کنند.

وی با بیان اینکه نام نویسی در این دوره از انتخابات همانند داوطلبان شوراهای شهر به چهار شیوه انجام می‌شود، گفت: داوطلبان می‌توانند از سه شیوه الکترونیکی اعم از استفاده از اپلیکیشن موبایلی، نسخه دسکتاپ و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت نام استفاده کنند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در ادامه با اشاره به اینکه داوطلبان همچنین می‌تواند به صورت حضوری نیز ثبت نام کنند، ادامه داد: ۴۴ بخشداری در سطح استان آماده ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها هستند.

وی با بیان اینکه عملیات ثبت‌نام باید با استفاده از شماره موبایل شخصی داوطلبان انجام شود، گفت: کسانی که هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری ثبت نام می‌کنند باید پیامک قطعی شدن ثبت نام را نیز دریافت کنند.

هاشم نژاد تأکید کرد: یکی از توصیه‌های ما به داوطلبان این است در همان ساعات و روزهای ابتدایی اقدام به ثبت نام کنند تا در صورت نقص در پرونده بتوانند نواقص پرونده و مدارک خود را در روزهای باقی‌مانده رفع و ثبت نام خود را نهایی کنند.

وی همچنین به پایان ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه، گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس از روز یکشنبه آغاز شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار