کد خبر : 47056
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398- 41: 11

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب گیلان خبر داد:

آغاز حمایت راهیان از کاندیداهای مورد نظر/ یک ستاد ویژه مشترک در رشت راه اندازی خواهد شد

آغاز حمایت راهیان از کاندیداهای مورد نظر/ یک ستاد ویژه مشترک در رشت راه اندازی خواهد شد

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گفت: فعالیت های موثر اعضای راهیان گام دوم انقلاب اسلامی در راستای حمایت از کاندیداهای مورد حمایت این تشکل انقلابی آغاز شده است.

به گزارش گیلانستان به نقل از روابط عمومی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی؛ دکتر هاجر تحریری نیک صفت سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گفت: فعالیت های موثر اعضای راهیان گام دوم انقلاب اسلامی در راستای حمایت از کاندیداهای مورد حمایت این تشکل انقلابی آغاز شده است.

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به زمانبندی انتخابات مجلس شورای اسلامی و تهیه طرح جامع راهیان گام دوم انقلاب اسلامی، فعالیت های موثر اعضای راهیان گام دوم انقلاب اسلامی در راستای حمایت از کاندیداهای مورد حمایت این تشکل انقلابی آغاز شده است.

دکتر هاجر تحریری نیک صفت، دینداری، صداقت، شجاعت و پایبندی به ارزش ها را از جمله ملاک و خصوصیات کاندیداهای اصلح عنوان کرد و گفت: این خصلت ها موجب می شود تا افراد منتخب در خانه ملت بهتر به وظایف خود در قبال مردم عزیزمان که شایسته خدمت اند، عمل کنند.

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به ایجاد ستاد مشترک راهیان گام دوم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته یک ستاد ویژه مشترک راهیان گام دوم انقلاب اسلامی در سطح شهر رشت راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار