کد خبر : 13601
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 خرداد 1396- 52: 18

آغاز دور جدید شکایت از رسانه‌های منتقد دولت در گیلان/ احتمال فیلتر برخی سایت‌های خبری!

آغاز دور جدید شکایت از رسانه‌های منتقد دولت در گیلان/ احتمال فیلتر برخی سایت‌های خبری!

آقایان فکر می‌کنند با فشار به دستگاه‌های قضایی و برخورد با رسانه‌های منتقد دولت خواهند توانست با خیال راحت به چپاول حقوق مردم پرداخته و به اعتقاداتشان ضربه بزنند!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، این روزها رسانه های منتقد عملکرد دولت در گیلان هرچه از ایام انتخابات ریاست جمهوری دور می‌شوند، به دادگاه و پاسگاه و… نزدیک می‌شوند و به دلیل شکایات متعدد و سازماندهی شده برخی ادارات دولتی استان در این محاکم حاضر شده و به دفاع از خود می پردازند!

ادارات مذکور که از سوی استانداری و نماینده حامی فتنه رشت خط می گیرند، در حرکتی از پیش طراحی شده بلافاصله بعد از انتخابات و اطمینان از پیروزی مجدد حسن روحانی، به رسانه های منتقد دولت در گیلان شامل پایگاه‌های خبری تحلیلی ۸دی، گیلان نوین، گیلانستان و… هجمه و حمله چند جانبه آورده و اقدام به شکایت نموده اند.

بسیار مضحک و خنده‌دار است اگر مدیر یا مسئولی در کشور گمان کند با شکایت‌های بی‌مورد و کینه توزانه می‌تواند صدای رسانه‌ها و مردم را خاموش کند تا از انتقاد در امان باشد. در استان هم آقایان فکر می‌کنند با فشار به دستگاه‌های قضایی و برخورد چماق‌گونه با رسانه‌های منتقد دولت خواهند توانست در ۴ سال آینده به راحتی در جامعه جولان داده و با خیال راحت به چپاول حقوق مردم پرداخته و به اعتقاداتشان ضربه بزنند!

از آنجایی که مدیران و اعضای هیئت تحریریه رسانه‌های مذکور از فعالان برجسته رسانه‌ای و با تجربه استان محسوب می‌شوند، اگر چنانچه با فیلتر و مسدود شدن رسانه‌های خود مواجه شوند، بدیهی است که بیکار ننشسته و دست روی دست نخواهند گذاشت و از راه‌های دیگر به جریان سازی‌های خبری ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سجاد چهارشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷

دولت قراره آزادی بده.
چی شد؟!!!
دیگه رای رو گرفته دیگه

رفتن به نوار ابزار