کد خبر : 16517
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

آغاز طرح بزرگ گازرسانی به 64 روستا رودبار/ درصد برخورداری مردم از گاز شهری به 91 درصد می‌رسد

آغاز طرح بزرگ گازرسانی به 64 روستا رودبار/ درصد برخورداری مردم از گاز شهری به 91 درصد می‌رسد

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: با آغاز طرح بزرگ گازرسانی به 64 روستا در رودبار درصد برخورداری مردم از نعمت گاز شهری به 91 درصد می‌رسد.

به گزارش گیلانستان، منوچهر جمالی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به طرح بزرگ گازرسانی به 64 روستا در شهرستان رودبار اظهار کرد: تا پایان سال مالی 96 حدود 64 روستای شهرستان رودبار از نعمت گاز شهری برخوردار می‌شوند.

وی بابیان اینکه با تکمیل طرح گازرسانی میزان بهره‌مندی مردم رودبار از گاز شهری افزایش چشمگیری پیدا می‌کند، افزود: اگر گازرسانی تمامی روستاهای رودبار تا سال مالی 96 که هماهنگی‌های آن صورت گرفته انجام شود درصد برخورداری رودبار از گاز شهری به 91 درصد خواهد رسید.

عضو مجمع نمایندگان گیلان درصد فعلی برخورداری مردم رودبار از گاز شهری را 51 درصد اعلام کرد و گفت: درصد بهره‌مندی مردم رودبار از متوسط برخورداری از نعمت گاز شهری در استان نیز کمتر است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مردم شهرستان در برخورداری از متوسط گاز در استان پایین‌تر هستند و با آغاز گازرسانی به 64 روستای جدید به متوسط برخورداری استانی نزدیک‌تر خواهیم شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه تمامی پیمانکاران در طرح بزرگ گازرسانی به روستاهای رودبار مشخص و تعیین‌شده‌اند، خاطرنشان کرد: تجهیزات موردنیاز برای گازرسانی در روستاها خریداری و تحویل کارگاه‌های گازرسانی شده است.

جمالی با اشاره به اینکه در بسیاری از روستاها کار شروع‌شده و ما امیدواریم مردم هرچه سریع‌تر از نعمت گاز برخوردار شوند، تصریح کرد: گازرسانی به‌تمامی مردم در سطح 64 روستا خدمت بزرگی است که از سوی نظام برای مردم در نظر گرفته شده و رضایتمندی مردم یقیناً افزایش پیدا می‌کند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار