کد خبر : 15121
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1396- 48: 18

آغاز فعالیت ۸۰۰ پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش‌آموزان در استان گیلان

آغاز فعالیت ۸۰۰ پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش‌آموزان در استان گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه ۸۰۰ پایگاه تابستانی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در استان آغاز به‌کار کرد گفت: پایگاه‌های مذکور قابلیت پذیرش بیش از ۱۲۰ هزار دانش‌آموز را دارد.

به گزارش گیلانستان، مهدی حاجتی عصر امروز در افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی استان گیلان با اشاره به اینکه به‌منظور آغاز برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان مقدمات گسترده‌ای انجام شده است اظهار داشت: ۸۰۰ پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان در سراسر استان گیلان ایجاد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش استان دانست و خاطرنشان کرد: اوقات فراغت دانش آموزان به‌ویژه در تابستان از دغدغه‌های اولیاء و مربیان است.

حاجتی با تاکید بر اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، آموزشی و تربیت بدنی در پایگاه‌های تابستانی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برنامه‌ریزی شده است گفت: از تمامی ظرفیت‌های مدارس در راستای فعالیت هر چه بهتر کانون‌ها و پایگاه‌های تابستانی غنی سازی اوقات فراغت استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت استان گیلان بیش از ۱۱۰ دانش آموز را جذب کردند بیان کرد: پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان در استان گیلان ظرفیت پذیرش بیش از ۱۲۰ هزار دانش آموز را دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اینکه باید از تمامی ظرفیت‌های آموزشی و پرورشی در راستای غنی‌سازی هر چه بهتر اوقات فراغت دانش‌آموزان بهره برد خاطرنشان کرد: فعالیت پایگاه‌های تابستانی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان از ۱۰ تیر در سراسر استان گیلان آغاز شد.

حاجتی کلاس‌های قرآن، احکام، اخلاق، هنری، الکترونیک و اردوهای زیارتی و تفریحی را بخشی از فعالیت پایگاه‌های تابستانی غنی‌سازی اوقات فراغت عنوان کرد و افزود: در پایگاه‌های مذکور از مربیان و معلمان مجرب و با تجربه استفاده می‌شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار