کد خبر : 73608
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۴۰

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان:

آغاز نظارت بر بازار شب یلدا با گشت های مشترک تعزیرات حکومتی گیلان

آغاز نظارت بر بازار شب یلدا با گشت های مشترک تعزیرات حکومتی گیلان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از اجرای طرح نظارتی یلدا از ۲۰ آذرماه تا یکم دی ماه سال جاری با همکاری دستگاه‌های نظارتی خبر داد.

به گزارش گیلانستان، مرتضی امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان گفت: با عنایت به در پیش بودن شب یلدا و افزایش تقاضا از سوی مصرف‌کنندگان برای خرید میوه، خشکبار و شیرینی و ضرورت نظارت بر بازار کالاهای مزبور و همچنین بر اساس مصوبات شورای تحول سازمان، طرح نظارتی یلدا از (۲۰ آذر ماه) آغاز و تا یکم دی ماه با همکاری دستگاه‌های نظارتی ادامه دارد.
وی افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی سازمان تعزیرات حکومتی ، موضوع نظارت بر بازار کالاهای اساسی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار گرفته و با هماهنگی سایر دستگاه‌های نظارتی استان ۲۰ اکیپ به صورت روزانه در دوشیفت صبح و عصر با حضور روسای شعب در سراسر استان، نسبت به بازدیدهای میدانی از اصناف مذکور و برخورد سریع و قانونی با تخلفات احتمالی علی الخصوص گرانفروشی، اقدام می نمایند.
امینی تصریح کرد: هموطنان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه اینترنتی T135.ir و یا شماره تماس ۱۳۵ سازمان تعزیرات و شماره تماس ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش و پیگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار