کد خبر : 40748
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان:

آغاز پیش فروش بلیت‌های جشنواره کودک و نوجوان در رشت/ نمایش ۱۰فیلم

آغاز پیش فروش بلیت‌های جشنواره کودک و نوجوان در رشت/ نمایش ۱۰فیلم

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت‌ فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در رشت، گفت: ۱۰ فیلم ایرانی و خارجی از ۳۱ مرداد ماه در رشت اکران می شود.

به گزارش گیلانستان سید امیر مصباح با بیان اینکه امسال همزمان با آغاز سی و دومین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان تعداد از فیلم در استان گیلان نیز اکران می شود، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۰ فیلم این جشنواره در رشت اکران می شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد هشت فیلم ایرانی و دو فیلم نیز خارجی است، گفت: اکران فیلم‌ها از ۳۱ مرداد ماه آغاز و تا ۴ شهریور ادامه دارد.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان با اشاره به آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت فیلم های جشنواره کودک و نوجوان از ظهر امروز در گیلان، گفت: علاقه‌مندان به تماشای این فیلم‌ها می توانند برای تهیه بلیت به سامانه الکترونیک هفت‌ساز  مراجعه کنند.

مصباح با بیان اینکه فیلم‌ها در دو سانس و در ساعات ۱۷ و ۱۹ عصر در سینما میرزا کوچک رشت به نمایش گذاشته می شوند، ادامه داد: ۱۵ داور کودک و نوجوان دختر و پسر نیز این فیلم‌ها را داوری می کنند و نتایج داوری آنها به محل اصلی برگزاری جشنواره ارسال خواهد شد.

وی داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز، بنیامین، جزیره گنج، قطار آن شب، جوانمردان، بیست و سه نفر، اینجا خانه من است، منطقه پرواز ممنوع، غرغرو وارد می‌شود و تورنادو ۱۰ فیلم اکرانی در رشت عنوان کرد.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان ادامه داد: پنجشنبه ۳۱ مرداد ماه فیلم داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز به کارگردان آنتون کرینگز، آرنود بورون و فیلم بنیامین به کارگردان محسن عنایتی نوش‌آبادی، روز جمعه اول شهریور ماه فیلم‌های جزیره گنج به کارگردان حمیدرضا لوافی و قطار آن شب به حمیدرضا قطبی، شنبه دوم شهریور ماه جوانمردان به کارگردان علی احمدی و بیست و سه نفر به کارگردان مهدی جعفری، یکشنبه سوم شهریور اینجا خانه من است به کارگردان خیراله تقیانی‌پور و منطقه پرواز ممنوع به کارگردان امیر داسارگر و در روز دوشنبه آخرین روز اکران فیلم های نیز  غرغرو وارد می‌شود به کارگردان آندرس کونوریه و فیلم تورنادو به کارگردان سیدجواد هاشمی به ترتیب در سانس‌های ساعت ۱۷ و ۱۹ عصر به نمایش درخواهند آمد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار