کد خبر : 56887
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

آقایان کاندیدای کرسی شهرداری رشت! مراقب این عضو شورا باشید‼️

آقایان کاندیدای کرسی شهرداری رشت! مراقب این عضو شورا باشید‼️

وی در این سالها نشان داده است به کمتر اصولی پایبند بوده و در بزنگاه ها رفتار دیگری از خود نشان میدهد رفتاری که گاها منجر به تعجب و حیرت نزدیکان وی هم میشود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، حدود یک هفته از استیضاح شهردار تبلیغاتی و ناکارآمد رشت میگذرد و بار دیگر رشت با بحران انتخاب شهردار رو برو شده است.

فارغ از اینکه چه کسی شهردار رشت میشود باید به آن عده از کاندیداهای کرسی شهرداری که این روزها مشغول لابی گری هستند عرض شود مواظب رفتار و وعده های یک عضو خاص و سنگین شورا باشند!

چرا که وی در این سالها نشان داده است به کمتر اصولی پایبند بوده و در بزنگاه ها رفتار دیگری از خود نشان میدهد رفتاری که گاها منجر به تعجب و حیرت نزدیکان وی هم میشود.

یک نمونه آن را میتوان در روز استیضاح حاج محمدی دید.

او همان کسی است که تا ساعت ۵ عصر با شهردار نشست داشته و به او اطمینان خاطر داده که جزو موافقین خواهد ماند اما همین که در جلسه استیضاح حاضر می‌شود به یکباره رای بر استیضاح شهردار میدهد و در توجیه رفتارش میگوید تحت فشار عوامل بیرونی بوده است‼️

این در حالی است که وی نسبت به دیگر اعضای شورا بیشترین امتیاز را از همین شهردار گرفته است.

در آخرین احکام صادره از سوی حاج محمدی از ۹ انتصاب صورت گرفته ۶ انتصاب با فشار همین عضو شورا برای نزدیکانش انجام میشود و نتیجه آن این میشود که شد…

به کاندیدای کرسی شهرداری رشت این ضرب المثل را یادآور میشویم، آزموده را آزمودن خطاست ( کسی که امتحان خود را پس داده و شناخته شده و رو سفید است، دیگر نباید دوباره آزموده شود )

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چمن زیبایی پنجشنبه , 3 مهر 1399 - 0:43

تنها کسی که میتونه برای رشت کاری بکنه دکتر ثابت قدمه

بنده خدا سه شنبه , 26 اسفند 1399 - 23:30

رشت تنها شهری در کشور که بی قانونی توش بیداد میکنه .توی کوچه ۸ متری در هیچ جا ایران نمیتونید ساختمان ۱۰ طبقه پیدا کنید ،کارفرما خیلی راحت برای ساختمان با لابیگری پروانه ۱۰ طبقه گرفته وخیلی جالبه به اسکلت ساز با خیال راحت گفته بساز من مجوزش رو میگیرم ،بعدا ما میخوایم پیشرفت داشته باشیم ،خدا به داد ایندگان برسه

رفتن به نوار ابزار