کد خبر : 1449
تاریخ انتشار : جمعه 1 آبان 1394- 09: 12

آقای استاندار، در مقابل فشار زیاده خواهان بایستید!!

آقای استاندار، در مقابل فشار زیاده خواهان بایستید!!

یک منبع آگاه در وزارت کشور با بیان اینکه تغییر و تحول در دو فرمانداری شرق گیلان در مرحله معرفی گزینه ها به وزارت کشور است افزود : اعتراضات مردمی به این موضوع سبب کندی سیر مراحل شده است.

به گزارش در گیلان، بزودی و براساس شنیده ها ۵ فرماندار در گیلان که بخشی از آنها فرمانداران شرق استان هستند که با جریان فعال انتخاباتی نزدیک به دولت همکاری نکرده و تمایلی  هم برای مهره چینی انتخاباتی ندارد .

خبر فشارها به برخی مسئولان عالی برای تغییر و تحول دستگاههای اجرایی و رأس فرمانداری های دو شهر شرق گیلان می تواند این سوال را در ذهن ایجاد آیا اکنون زمان مناسبی برای جا به جایی سیاسی می باشد، یا این امر را باید خارج از تصمیم گیریهای معمول در استانداری جستجو کرد.

کسی نمی تواند اختیار تغییرات در مدیران را از دولت سلب نماید ولی به نظر می رسد این تغییرات نه تنها در راستای اعتدال نبوده بلکه از سوی کسانی باشد که پیروزی دولت را در انتخابات ۹۲ مدیون تلاش خود می دانند و از هر فرصتی برای سهم خواهی از دولت استفاده می کنند.

استان گیلان پس از آغاز فعالیت دولت یازدهم با روندی رو به رشدی در بخش های مختلف رو به رو است حتی اگر این آمار کاغذی هم باشد باز هم جای شکر دارد ولی این اولین آزمون انتخاباتی دولت دکتر روحانی و تیم مدیریتی آن در استان گیلان می باشد که میطلبد بدون هیچ گونه طرفداری از جناح و گروه خاص، بی طرفانه به استقبال انتخابات اسفندماه بروند.

از آثار نا مطلوب جابه جایی غیر کارشناسی در شهرستان ها می توان به عدم آشنایی به منطقه و آداب و رسوم و گذشت چند ماه برای کنترل اوضاع که باعث تلف شدن زمان و انرژی زیادی می شود اشاره کرد و هم فردی که اینگونه برای انجام دستورات انتخاباتی وارد شود دیگر زمانی برای پرداختن به امور مردم ندارد و از ترس تغییر فقط چشم چشم گویان انجام وظیفه می کند.

یک منبع آگاه در وزارت کشور با بیان اینکه تغییر و تحول در دو فرمانداری شرق گیلان در مرحله معرفی گزینه ها به وزارت کشور است افزود : اعتراضات مردمی به این موضوع سبب کندی سیر مراحل شده است.

وی افزود: یکی از معاونان استانداری گیلان پیگیر ایجاد تغییر است.

تغییر دو فرماندار شرق گیلان در آستانه انتخابات سبب نگرانی اقشار مختلف حزب الله و حتی اعتدال گرایان در شرق گیلان شده است ؛ بطوریکه گمانه زنی ها نشان می دهد که جریان فعال انتخاباتی و اصلاح طلبان بشدت بدنبال تغییر فرمانداران مذکور هستند ./رصد رودسر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار