کد خبر : 11646
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1396- 52: 17

آقای استاندار! از کارهای تفرقه افکنانه و خودسر بخشدار سنگر جلوگیری کنید تا وحدت جامعه خدشه‌دار نگردد

آقای استاندار! از کارهای تفرقه افکنانه و خودسر بخشدار سنگر جلوگیری کنید تا وحدت جامعه خدشه‌دار نگردد

بخشداری شجاع که اعلام می کند واهمه ای هم ندارد که از دولت تدبیر و امید حمایت می کند! کاش این شجاعت در خدمت به جوانان و اشتغال و ازدواج مردم بخش تبلور پیدا میکرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، دکتر محمدرضا احمدی از جانبازان و آزادگان استان گیلان پیرامون سخنان اخیر بخشدار سنگر در همایش رای اولی ها نامه ای خطاب به استاندار گیلان نوشت که متن کامل آن در ذیل آمده است:
جناب آقای استاندار محترم استان گیلان

سلام علیکم

روز دوشنبه مورخه ۹۶/۱/۲۸ اتفاقی در بخش سنگر از توابع شهرستان رشت افتاد که نکاتی را به اطلاع شما میرساند:

 سوءاستفاده بخشدار سنگر آقای رحیم رحیمی از عنوان فرزند شهید و امکانات دولتی برای تبلیغ روحانی در همایش رأی اولی ها

آقای رحیمی اگر از فقر و مشکلات  همان مردم بخشی را که ظاهرا بخشدار آن هستند مطلع بودند با این ادبیات جاهلانه هرگز نمی گفت: می گویند چرا آقای روحانی هواپیما خرید. برای پدرش که نخرید!!!. خوب برای مردم خرید.!!!

اگر ایشان لحظه ای صداقت داشتند و وضعیت زندگی مردم را می دیدند و قضاوت می کردند با چنین ادبیاتی هرگز نمی گفتند: می گویند برجام چه کرد. اگر برجام نبود چه می کردیم. می خواستند آب بگیرند و نفت بدهند.

همیشه حال افراد ملاک است نه گذشته انان، طبق سخنان گهربار حضرت امام خمینی رحمت الله علیه. اگر بخشدار سنگر این را میدانستند هرگز نمی گفت: روحانی اولین نفری بود که به امام لقب امام داد.

اگر بخشدار سنگر سخنان بزرگان را گوش می کرد که مثلا ایت الله مشکینی فرمودند افشای فحشا اشاعه فحشاست هرگز این جمله را نمی گفت که::  به کسی رأی دهید که به بزرگان توهین نکند.

اگر ایشان از درک سیاسی برخوردار بودند که متولی برگزاری انتخابات بخش سنگر هستند هرگز نمی گفتند که :: افتخار می کنیم که در دولت خدمتگزار
خدمت می کنیم.

اگر حرمت جلسه و جوانان رای اولی را داشتند هرگز با آن ادبیات به آن جوان در جلسه نمی گفتند:: بروید بیرون و آنجا خوش مزه گی کنید!! همین را می خواستید به شما بگویم!!

اگر مقداری به فرهنگ و ایمان مردم کشور عزیزمان آشنا بودند هرگز نمی گفتند :: همیشه به بزرگان ما توهین شده است!!

اگر بخشدار سنگر ، مردم ولایتمدار  بخش سنگر را می شناختند و انقلابی بودن آنان را در هشت سال دفاع مقدس و بعد از جنگ و زمان فتنه ۸۸ را میدیدند هرگز برای آنان به بهانه عدم تجویز نصب عکس فردی در سنگر تاسف نمی خوردند!! شاید ایشان مسئول فرهنگی بخش هستند نه مسئول سیاسی بخش !!!
اگر این شعر را شنیده بودند؛ گیرم پدرتو بود فاضل،،  از فضل پدر تو را چه حاصل،، یا پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد و … هرگز از پدر شهید خود خرج این جلسه نمی کردند که بگوید:: افتخارم این است که فرزند شهیدم !!!

اگر از ایشان بپرسند تاکنون به خانواده های فقیر و محروم شهدای بخش سرکشی کرده اید چه جوابی خواهند داد؟ خیر. مردم از شما در طول این سالها انتظار عمل داشتند نه شعار.کاش نمی گفتند دل خانواده های شهدا و ایثارگران را خون نکنید.!!

چقدر تفکرات ایشان ناب و مهم است که برای تشویش اذهان می گوید جلوی سخنرانی مرا می گیرید!! ولی جلوی تفکر مرا نمی توانید بگیرید!!!(کسی با ایشان کاری ندارند چه کسی جلوی سخنرانی ایشان را می گیرد؟!!)

کاش به ایشان می گفتند پای نظام و انقلاب و رهبری ماندن عمل می خواهد نه سخنرانی.

آقای استاندار، آیا بهتر نبود بخشدار شما به جای حمایت بی چون و چرا و تخلف آشکارا در حمایت از کاندید مورد نظر و تخریب دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری و دعوت از جوانان به عنوان رسانه دولت در انتخابات، عملکرد خود را در مدتی که در سنگر بودند برای جوانان تشریح می کردند!!

الحمدالله بخشداری شجاع !! که اعلام می کند واهمه ای هم ندارد که از دولت تدبیر و امید حمایت می کند!!! کاش این شجاعت در توسعه و حفظ زیرساختارهای سنگر، سرزمین جغرافیایی و در خدمت به جوانان و اشتغال و ازدواج مردم بخش تبلور پیدا میکرد.

جناب آقای استاندار محترم گیلان، به عنوان عضو کوچکی از مردم ولایتمدار و بزرگ بخش سنگر فرض می دانم تا از شما درخواست کنم که از کارهای تفرقه افکنانه و خودسر بخشدار سنگر جلوگیری کرده ( اینگونه رفتار وی مسبوق به سابقه است) تا وحدتی را که حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)  و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی در این برهه انتظار دارند خدشه دار نگردد.

محمدرضا احمدی

مردم شریف استان گیلان(جهت استحضار)

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار