کد خبر : 13549
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396- 31: 10

آقای استاندار! ایکاش به جای این نوع شادی‌ها، به فکر شادی‌های اصلی جوانان یعنی اشتغال، ازدواج و مسکن باشید!

آقای استاندار! ایکاش به جای این نوع شادی‌ها، به فکر شادی‌های اصلی جوانان یعنی اشتغال، ازدواج و مسکن باشید!

آقای استاندار! اگر حتی دقایقی در جمع جوانانی که در ورزشگاه نشسته بودند حضور می یافتید باورتان می شد که این جوانان عزیز مشکل اشتغال، ازدواج، مسکن و… دارند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، جشن پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان دولتی و اقشار مردم در استادیوم ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد.

این جشن و آواز و پایکوبی از ساعت ۱۸ عصر آغاز و تا ۲۲ شب همراه با برنامه های مختلفی همچون سخنرانی، کنسرت شهرام ناظری، نور افشانی و… ادامه داشت.

علاوه بر عدم توجه مسئولان امر به فریضه نماز مغرب و عشاء، یکی از نکات قابل توجه مراسم مذکور، اختلاط دختران و پسران جوان در جایگاه تماشاگران بود که متاسفانه منجر به اتفاقاتی شد و از افشای جزئیات آن معذوریم!

اما چند سخن با جناب دکتر نجفی استاندار محترم گیلان!

جنابعالی از برگزاری این نوع جشنها و مراسمات مشابه ابراز علاقه و افتخار می‌نمایید و می گویید جوانان باید همواره شاد و با نشاط باشند؛ اما آیا نمی دانید که شادی اصلی جوانان زمانی است که مشکل اشتغال، ازدواج، مسکن و… آنان را حل نمایید؟! اگر حتی دقایقی در جمع جوانانی که در ورزشگاه نشسته بودند حضور می یافتید باورتان می شد که این جوانان عزیز مشکل اشتغال، ازدواج، مسکن و… دارند!

هرچند ما نیز می دانیم که دولت شما توانایی حل مشکلات اقتصادی مردم را ندارد و ناچار است این خلاء را با کنسرت مختلط و فساد و فحشا پر کند، ولی ایکاش به جای این شادی‌های لحظه‌ای به فکر شادی‌های ثابت و پایدار برای جوانان باشید.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار