کد خبر : 5395
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1395- 01: 15

آقای استاندار! بازی با احساسات مردم در شأن دولت نیست/ به زیردستانتان بگویید از افتتاح “نمایشی” پروژه ­ها خودداری کنند!

آقای استاندار! بازی با احساسات مردم در شأن دولت نیست/ به زیردستانتان بگویید از افتتاح “نمایشی” پروژه ­ها خودداری کنند!

آقایان ناچارند در ماه های باقی مانده از دولت تدبیر و امید برای اینکه صندلی و پست های خود را از دست ندهند صرفا به مقوله آمار و گزارش کار کاغذی روی آورند!

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی گیلانستان، با آغار هفته دولت همه فرمانداران، مدیران کل، بخشداران، معاونین استاندار و … به تکاپو افتاده تا هرچه در توان دارند کاری کنند تعداد بیشتری پروژه از لحاظ “کمی” افتتاح شود. در این بین بعضا هیچ توجهی هم به “کیفیت” پروژه ها نمی شود.

از آنجایی که معمولا “گزارش کار” و “آمار دادن” به دغدغه و اولویت اصلی برخی از آقایان تبدیل شده است، لذا ناچارند در ماه های باقی مانده از دولت تدبیر و امید برای اینکه صندلی و پست های خود را از دست ندهند صرفا به مقوله آمار و گزارش کار کاغذی روی آورند!najafi

در بعضی از بخش ها و شهرستانهای گیلان مشاهده شده که دولتی های ما پروژه هایی را افتتاح کرده و برایش مراسم افتتاحیه و سخنرانی گرفته اند که هنوز آماده بهره برداری نمی باشد و کارهای زیربنایی فراوانی دارد که به اتمام نرسیده است. به طور مثال دو سال پیش چنین ایامی، خیابانی در یکی از شهرستانها “طی مراسم باشکوهی با حضور مسئولین” افتتاح شد ولی تا به امروز هیچ خودرویی قادر به تردد در آن نبوده است! و ده ها مثال دیگری که می توان به آن اشاره کرد.

آقای استاندار محترم گیلان! هرچند این نوع گزارشات و افتتاح پروژه ها برای بهبود جایگاه حضرتعالی در پایتخت و از دست ندادن استانداری بسیار موثر خواهد بود! ولی خواهشا به زیردستانتان بگویید از افتتاح “نمایشی” پروژه ها در هفته دولت خودداری کرده و با این قبیل کارها برای نظام هزینه تراشی نکنند؛ چراکه بازی با احساسات مردم در شان دولت جمهوری اسلامی ایران نیست.

/انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهيد فهميده جمعه , ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸

آقاي استاندار،سالهاست از شهادت حاج اقااحسانبخش مي گذرد..ايشان مصلي امام خميني رانيمه تمام به مسئولين بعدازخود سپردند ولي مصلي همان طور نيمه کاره باقي مانده است …چرا کسي به فکر آباداني اين مکان که بسياري از مراسمات ،همايش ها با حضور کلي مسئول کشوري و لشکري در آن برگزار مي شه ودر واقع مسجد جامع وبزرگ شهرماست ،نيست…خصوصا قسمت خواهران که ازسيستم سرمايشي و گرمايشي خوبي برخوردارنيست درسرمابايد خواهران عزيز ما با کودکان نحيفشان بلرزند ودر گرما در العطش تابستان از گرما هلاک شوند.!!!آيا خداراخوش مي آيد؟!!بعديک عده اي مرفه بي درددر بهترين اتاقها وامکاناتشان ماهي ۸۰_۱۰۰ميليون از بيت المال به جيب خودشان واريز کنند!!!بعد هم جلسه بگيريد و آسيب شناسي کنيد که علت عدم گرويدن جوانان و نوجوانان ما به مساجد ومسائل ديني وشرعي چيست.!!؟؟اين ها همه دلايلش هستند اگر کمي انديشه کنيد!!!

رفتن به نوار ابزار