کد خبر : 13997
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1396- 38: 22

آقای استاندار! بر اساس کدام ردیف استخدامی، یک خبرنگار را در رده اداری جذب و فرماندارش کردید؟!

آقای استاندار! بر اساس کدام ردیف استخدامی، یک خبرنگار را در رده اداری جذب و فرماندارش کردید؟!

آقای استاندار! برای جنابعالی که عالی ترین مقام دولت در استان هستید شایسته نمی باشد که در چشمان مردم نگاه کرده و به آنان دروغ بگویید.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، محمد علی نجفی استاندار فعلی گیلان شامگاه جمعه در ضیافت افطاری ستاد انتخاباتی حسن روحانی درگیلان که در تالار راد شهرستان شفت برگزار شد به ایراد سخنانی قابل توجه و تامل پرداخت.

ایشان علاوه بر حمله به منتقدان سند ۲۰۳۰ و وقیحانه دانستن شعارها و برنامه های رقبای حسن روحانی در انتخابات، به اوضاع داخل استان هم اشاراتی داشت.

نجفی در آن مراسم با انتقاد از استخدامهای صورت گرفته در دولت احمدی نژاد به صراحت تاکید نمود: “در طی ۴ سال حتی نتوانستیم یک نفر را در رده اداری جذب کنیم و ردیف استخدامی نداشتیم.”

این جمله تاریخی استاندار گیلان با واکنش های بسیار فراوانی از سوی مردم در شبکه های اجتماعی همراه شد.

اگر چنین ادعایی صحت داشته باشد و نجفی در طول ۴ سال نتوانسته حتی یک نفر را در رده اداری جذب کند، نه تنها افتخاری برای دولت و مجموعه استانداری نیست، بلکه نشان دهنده ضعف شدید ساختاری و کارنامه نامطلوب استانداری گیلان می باشد چراکه هیچ کدام از استانداران روحانی تا کنون چنین آماری نداده اند!

و نکته بعد اینکه جناب استاندار درحالی این حرف را می زند که شخصی به نام یونس رنجکش که تا پیش از دولت یازدهم یک خبرنگار معمولی بوده، بدون هیچ گونه سابقه اجرایی و مدیریتی در دولت، پس چطور یک شبه مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری گیلان و اکنون نیز فرماندار شهرستان مرزی آستارا می‌شود؟!

آقای استاندار! مردم دوست دارند بدانند این فرد که از خبرنگاری به مدیرکلی و بعد به فرمانداری رسیده است، چگونه در رده اداری جذب شده و بر طبق کدام ردیف استخدامی هم اکنون در دولت به کارگیری شده است؟!

جناب نجفی! خودتان خوب می دانید که رنجکش یک نمونه از کسانی می باشد که بدون هیچ آزمونی و در سن حدودا ۵۰ سالگی استخدامش کردید و چه بسیارند افرادی که به واسطه فشار و رابطه در رده اداری جذب شده اند. اما برای جنابعالی که عالی ترین مقام دولت در استان هستید شایسته نمی باشد که در چشمان مردم نگاه کرده و به آنان دروغ بگویید!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زضا چهارشنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲

احسنت. از این روشنگری شما متشکرم.
منتظر پاسخ استاندار هستیم.

احمد پنجشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

لطفا در خصوص جذب نیروهای شرکتی در ادارات که از دار و دسته های استاندار و ستاد دکتر روحانی در گیلان هستن گزارش تهیه کنید.

راستگو پنجشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

شاید اگر وضعیت پناهی مدیرکل بررسی بشه خیلی جالب تر باشه!

خودتی پنجشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹

در مورد خواهرزاده استاندار و آقای پناهی هم تحقیق کنید بد نیست

ناشناس جمعه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۲۲

آقای استاندار چرا جواب نمی دهید بخدا سوال خیلی بدهی وخیلی سختی نیست فقط یک مقدار تدبیر میخواهد وچون مردم امید ]آآآآآآآ دارند پاسخگو باشید

یاسر یکشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

آقای استاندار اگر کسی خواب باشد با یک صدای کوچک بیدار می شوید و اگر کسی خود را به خواب زده باشد هر چقدر هم صدا کنید بیدار نمی شود. لطفا خود را به خواب نزنید.

رفتن به نوار ابزار