کد خبر : 32431
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 دی 1397- 24: 11

آقای استاندار! وقتی رهبری از مردم رشت تقدیر کردند، شما چرا نمی‌کنید؟!/ آیا یکبار از اداره اطلاعات پرسیدید که اطرافیان شما در فتنه ۸۸ چه نقشی داشتند؟!

آقای استاندار! وقتی رهبری از مردم رشت تقدیر کردند، شما چرا نمی‌کنید؟!/ آیا یکبار از اداره اطلاعات پرسیدید که اطرافیان شما در فتنه ۸۸ چه نقشی داشتند؟!

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان گفت: کسانی که خود و یا فرزندانشان دستگیر شدند اکنون جزء مدیران استان هستند، مگر نباید نسبت به اینها حساس می شدید.

حسن کربلایی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با بیان اینکه در سال ۸۸ استکبار جهانی با عنوان فتنه نقشه‌ای را برنامه‌ریزی کرد که همگام با انتخابات در ایران نفوذ کند و در این بین به دنبال حذف جمهوری اسلامی بود، گفت: همه مدیران سیاسی و مردم ایران با کلمات فتنه آشنا هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند، من بر روی فتنه ها حساس هستم و فتنه خط قرمز ماست، تصریح کرد: در جمهوری اسلامی هر مدیری و به خصوص استاندار باید بر روی این دو مبحثی که ولایت فقیه فرمودند توجه داشته و حساس باشد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه استاندار رئیس همه ادارات و سازمان‌های این استان و نماینده دولت در این استان است، خاطرنشان کرد: استاندار باید به گونه‌ای رفتار کند که الگویی برای سایرین باشد.

کربلایی افزود: اگر مردم رشت در روز ۸دی ۸۸ به میدان آمدند و مدال افتخار از مقام معظم رهبری برای یک روز زودتر به میدان آمدن گرفتند، آیا سزاوار نیست که استاندار استان گیلان هم از مردم تقدیر کند و در مراسم ۸ و ۹ دی حضور فعال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم هرساله در حماسه ۹ دی در میدان شهدای ذهاب حضور پررنگ دارند، اظهار کرد: آیا استانداری گیلان دارای روابط عمومی نیست که بر اساس تقویم، چند روز زودتر به استاندار برنامه‌های روز گرامیداشت حماسه ۹ دی را بگوید تا در جمع مردم حاضر شود و علیه فتنه گران شعار دهد.

دبیر حزب موتلفه گیلان با بیان اینکه سزاوار بود که استاندار گیلان هم در این اجتماع دیده می‌شد و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه گر سر می داد، افزود: چرا آقای استاندار روز ۹ دی بالای ساختمان شهرداری و در پایین بین تجمع کنندگان حضور نداشت؟

کربلایی با بیان اینکه آیا عدم حضور استاندار معنی قبول نداشتن این حماسه و همکاری و همراهی با فتنه گران است، گفت: این سوال وقتی پدید می آید استاندار باید جواب و پاسخ مناسبی را برای افکار عمومی داشته باشد.

وی با بیان اینکه سوال ما این است آقای استاندار چرا هیچ بیانیه ای برای حماسه ۹ دی که بزرگترین حماسه توسط همین مردم ایجاد شد، صادر نکردید، تصریح کرد: اقای استاندار وقتی مقام معظم رهبری از مردم رشت تقدیر می کنند، شما چرا تقدیر نکردید.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: آقای استاندار از استان دیگر آمده‌اید قدمتان بالای چشم ما، اما به شما نگفته اند که مردم این شهر خالق حماسه بزرگ ۸دی بوده اند و مقام معظم رهبری از آنها تقدیر کرده است، آیا شما نباید امسال به عنوان استاندار گیلان در این مراسم شرکت می کردید.

کربلایی افزود: اگر بخواهید به معنی واقعی پیرو ولی فقیه و مقام معظم رهبری باشید ، همانطور که ایشان فرمودند «من نسبت به فتنه حساس هستم»، شما هم باید نسبت به فتنه حساس باشید و با برنامه ریزی در حماسه ۹دی حضور می‌داشتید.

وی گفت: مجموعه ای از فتنه گران در حول و حوش استانداری و در مدیریت های استان و فرمانداری ها و … مشغول هستند، اقای استاندار ایا تا به حال این موضوع را بررسی کرده‌اید؟ اگر اطلاع ندارید، ایا صلاح نبود تا کنون این اطلاعات را به شما می دادند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان بیان کرد: آیا از اداره اطلاعات در مورد فتنه گران گیلان که در سال ۸۸ فتنه گری کردند، در دانشگاه دانشجویان را فراری دادند تا در امتحانات شرکت نکنند، در خیابان نامجو در مقابل در دانشگاه فتنه گری کردند، در ساختمان های خیابان شهید مطهری فتنه گری و با رادیو اسرائیل مصاحبه می کردند، یک بار نپرسیدید این ها چه کسانی بودند.

کربلایی با بیان اینکه کسانی که خود و یا فرزندانشان دستگیر شدند اکنون جزء مدیران استان هستند، مگر نباید نسبت به اینها حساس می شدید، تصریح کرد: آقای استاندار اینکه اعلام می کنید خانواده شهید هستید بسیار خوب است اما برای حفظ خون شهید خودتان هم شده باید نسبت به این موضوع حساس می بودید.

وی با اشاره به غایب بودن استاندار در حماسه ۹ دی، خاطرنشان کرد: من استاندار گیلان را متهم نمی کنم اما آقای استاندار، نکند خدایی نکرده سر و سری با فتنه گران دارید و به آنها قول داده که از فتنه و علیه فتنه و فتنه گران چیزی نگویید و در این مراسمات شرکت نکنید.

این فعال سیاسی با بیان اینکه استاندار باید پاسخ همه سوالات ما را در راستای عدم حضورش در مراسم ۹ دی بدهد زیرا جزء مطالباتمان است، افزود: من به عنوان دبیر حزب موتلفه استان گیلان و به عنوان فعال سیاسی از استاندار گیلان سوال می کنم که در روز ۹ دی که باید در میدان حضور پیدا می کردید کجا بودید و چه کار مهم تری داشتید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روشن شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

ایشون با این مواضع خود در ۹ دی و ۱۳ آبان ثابت کردنند که باید استعلام ایشون را در فتنه پرسید!

رفتن به نوار ابزار