کد خبر : 19295
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴

آقای استاندار! یکماه از آمدنتان گذشت/ بالاخره برای مدیران بی‌کفایت و مسئله‌دار گیلان چه تصمیمی گرفتی؟!

آقای استاندار! یکماه از آمدنتان گذشت/ بالاخره برای مدیران بی‌کفایت و مسئله‌دار گیلان چه تصمیمی گرفتی؟!

آیا بر دکتر سالاری فشارهایی وجود دارد که تاکنون آندسته از مسئولانی که چه در فتنه شوم سال 88 و چه در برهه های دیگر تاریخ عدم وفاداری شان به انقلاب را نشان داده اند، عزل ننموده اند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، دوم مهر بود که سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد در جلسه هیئت دولت با حضور رئیس جمهور، دکتر مصطفی سالاری را به عنوان استاندار جدید گیلان انتخاب نمودند.

از آن تاریخ تا به امروز حدود یکماه می گذرد و استاندار جدید هم از همان روزهای اول بررسی های میدانی خود را آغاز و مشکلات و معضلات موجود در استان را از نزدیک رصد نمود.

ایشان در این مدت به طور نسبی هم با کمبودهای استان و هم با نقاط مثبت آشنا شده و عملکرد مدیران کل، فرمانداران و روسای ادارات را نیز ارزیابی نموده است؛ اما تاکنون اقدام عملی خاصی در تغییر و یا جابجایی مسئولان اتجام نداده است.

با توجه به بازداشت 2 مدیر ارشد حوزه صنعتی و اقتصادی گیلان آنهم ظرف مدت 45 روز و احتمال بازداشت عده ای دیگر از مسئولان فاسد که تخلفات متعدد مالی و تضعییف بیت المال مرتکب شده اند، آیا بهتر نیست استاندار جدید گیلان سریعا تکلیف آن مدیران را مشخص نماید؟!

علاوه بر حضور برخی مسئولانی که فساد مالی دارند، مدیرانی هم در استان داریم که فسادهای اخلاقی، سیاسی، امنیتی و… داشته ولی به لطف دولت یازدهم بر پستهای کلیدی گیلان چنبره زده اند!

آیا بر دکتر سالاری فشارهایی وجود دارد که تاکنون آندسته از مسئولانی که چه در فتنه شوم سال 88 و چه در برهه های دیگر تاریخ عدم وفاداری شان به انقلاب را نشان داده اند، عزل ننموده و آنان را همچنان پایکار نگه داشته است؟!

حتی در یکماه اخیری که ایشان در استانداری حضور دارند، شاهد انتصاب 2 مدیری در ادارات دیگر بودیم که یک نفر از محکومین فساد مالی و دیگری هم از فعالان ارشد فتنه 88 گیلان بوده است!

با این اوصاف یعنی در استان قحط الرجال است و هیچ فردی پیدا نمی شود که شایستگی پستهای حساس و کلیدی را داشته باشد و بتواند جایگزین برخی مدیران بی کفایت، بی دغدغه، مفسد اقتصادی، فعال در فتنه 88 و… گردد!

امید است دکتر سالاری خدمت صادقانه و خالصانه را سرلوحه کارش قرار داده و آنطور که شایسته مردم ولایتمدار گیلان است عمل کرده تا دل خانواده های معظم شهدا را با کارنامه خود نرنجاند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار