کد خبر : 19217
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹

آقای دادستان؛ دل مردم گیلان را انصافا شاد کردید/ به وز وز مگسان و یالانچی فتنه گران توجهی نکنید

آقای دادستان؛ دل مردم گیلان را انصافا شاد کردید/ به وز وز مگسان و یالانچی فتنه گران توجهی نکنید

از گوشه و کنار استان، حرفها و مواضعی از برخی سیاسیون طرد شده و نمایندگان مسئله دار به گوش می رسد که نشانگر عدم همسویی با نظرات عامه مردم و تلاش برای چپاول بیشتر بیت المال است!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، در هفته های اخیر 2 خبر مهم از زبان دادستان محترم مرکز استان در رسانه ها منتشر شد که هر کدام بذر امیدی در دل مردم گیلان کاشت و انصافا شادشان کرد.

این 2 خبر چیزی نبودند جز دستگیری 2 مدیر ارشد حوزه صنعت و اقتصادی گیلان که هرکدام به دلیل فساد و تخلفات متعدد مالی و همچنین اخذ رشوه، بی درنگ بازداشت و روانه زندان شدند.

علی رغم همه فشارهای دولتی موجود بر دستگاه قضایی چه در کل کشور و چه در استان گیلان، اما دادستان انقلابی مرکز گیلان در این موارد نشان داد که در صورت تضییع بیت المال با احدی تعارف ندارد و مدیران فاسد را بدون هیچ ملاحظه ای به سزای اعمالشان می رساند.

اما از گوشه و کنار استان، حرفها و مواضعی از برخی سیاسیون طرد شده و نمایندگان مسئله دار به گوش می رسد که نشانگر عدم همسویی با نظرات عامه مردم و تلاش برای چپاول بیشتر بیت المال است!

اینکه یک نماینده ای به جای قدردانی از اقدام ارزشمند دادستان، پشت تریبون رسما بگوید فلان مدیری که در استانداری بازداشت شد، بی گناه می باشد و دستگاه قضایی مرتکب خطا شده است!، آیا نوعی دهن کجی به قوه قضائیه و تشویش اذهان عمومی علیه نهادهای مقدس به حساب نمی آید؟! مگر ایشان مرجع تشخیص بی گناه یا گناهکار بودن افراد است؟!

این نماینده هتاک طوری حرف زده است که انگار قوه قضائیه با افراد خصومت شخصی دارد و بدون هیچ سند و مدرکی مدیران دولتی را بازداشت می کند!!

اینجاست که باید به دادستان محترم مرکز گیلان عرض کنیم جناب حجت الاسلام مصطفوی نیا ! همچنان با قوت هرچه بیشتر به کار خودتان ادامه دهید و به وز وز مگسان و یالانچی فتنه گران توجهی نکنید و بدانید که اگر این شخص از اقدام شما تعریف و تشکر می کرد حتما یک جای کار اشتباه بود و حالاکه این چنین هتاکی کرده پس حتما مسیرتان درست و مورد قبول مردم و رضایت الهی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکتر اویس پنجشنبه , 27 مهر 1396 - 12:15

با سلام
بی گناهی هر متهمی در دادگاه اثبات می شود .اما هرکس ،در هر مقامی که باشد ،اگر با باز داشت قانونی سیاستمداران فاسد و غارتگران بیت المال ، مخالفت کند یا جاهل است و ازاسلام چیزی نمی داند و یا اهل زد وبند است وحتما ریگی به کفش دارد .

رفتن به نوار ابزار