کد خبر : 2391
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 آذر 1394- 45: 22

آقای رهبری املشی از شما بعید بود/ هم صدایی با دشمنان، چرا ؟!

آقای رهبری املشی از شما بعید بود/ هم صدایی با دشمنان، چرا ؟!

آقای نماینده مجلس اگر فرزندان این آب و خاک در خاک سوریه حضور دارند به خاطر تامین امنیت کشور است نه حفط حکومت شخص و یا گروهی خاص

به گزارش در گیلان، در جلسه صبح امروز مورخه ۹۴/۹/۱۷ مجلس شورای اسلامی محمد مهدی رهبری املشی، در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس جملاتی را به کار برد که تعجب همگان را بر انگیخت.

وی در بخش هایی از صحبت های خود که به طور زنده از رادیو هم پخش می شد ضمن هشدار به کارهای حزبی خواستار جلوگیری از فساد اقتصادی و واردات کالای قاچاق شد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، ایران  را کشوری عقب افتاده در بحث های مبارزه با فساد عنوان کرد و گفت: کار را باید به کاردان سپرد.

وی همچنین در بخشی دیگر از صحبت های خود به حوادث منطقه اشاره کرد و ان را توطئه غرب دانست و گفت: در این جنگ ها و خونریزی ها بیشترین سود را رژیم صیهونیستی می برد .

رهبری املشی با گلایه از ورود و حضور جمهوری اسلامی در سوریه گفت : اگر چه ایران به طور غیر مستقیم وارد عمل شده و برای از بین بردن گروه داعش و گروه های تکفیری بوده اما ما باید بین مردم سوریه و داعشی ها تفاوت قائل شویم.

وی مردم سوریه را با حاکمان سوریه مخالف دانست و گفت: اگر مردم سوریه حکومت خودشان را قبول داشتند میدان را برای ورود تروریست ها آماده نمی کردند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی هنوز تکفیری ها به وجود نیامده بودند حزب بعث سوریه بیرحمانه مسلمانان را قتل عام می کرد تصریح کرد: حدود ۳۰ سال قبل همین حزب مردم حمص را با توپ و تانک و هلی کوپتر در مسجد و بیرون مسجد که بیشتر از اخوان المسلمین بودند قتل عام کرد.

رهبری املشی همچنین با بیان اینکه حزب حاکم سوریه اقلیت مردم این کشور هستند گفت : طبقه حاکم این کشور مورد قبول مردم سوریه نیستند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه بشار اسد وقتی می خواست رییس جمهور شود شرایط لازم را بر اساس قانون اساسی نداشت افزود: بشار اسد تابع قانون نبود، قانون را تابع خود کرد .

وی به گونه ای نطق  می کرد که  به نظر می آمد مشکلات کشور و حوزه انتخابیه وی را  باید افرادی از  کره و کشور دیگری رفع کنند  و جلوی فساد و کالای قاچاق و … را بایستی کسی دیگر بگیرد.

وی همچنین در مسائل منطقه ای بگونه ای نطق کرد که جمهوری اسلامی در سوریه حضور نظامی دارد، آیا کسی نبود به ایشان بگوید که پاسداران جان برکف به فرمان رهبری معظم انقلاب در سوریه کارهای مستشاری  انجام می دهند.

آیا رهبری املشی خبر از محور مقاومت ندارد و یا کسی ایشان را رو توجیه نکرده است که آقای نماینده مجلس اگر فرزندان این آب و خاک در سوریه حضور دارند به خاطر تامین امنیت کشور است نه حفط حکومت شخص و یا گروهی خاص؟

آیا رهبری املشی که خود را پیر مجلس می داند، نمی داند به شهدایی که در آرزوی دیدن فرزند ۲۰ روزه خود در خون خود غلتیدند مدافع حرم می گویند؟

پوتین رئیس جمهور روسیه  که یک مسلمان نیست بخاطر تامین امنیت  کشور خود فهمید که باید به سوریه نیرو اعزام کند، اما انگار شما متوجه نیستید نباید در مجلس کشوری  که میان آب وآتش است و دشمنان ملت و نظام منتظر سوء استفاده اند اینگونه سخن نرانید.

آقای رهبری املشی نماینده ملت ایران، قبل از بیان هر صحبتی مقداری حرف هایتان را بسنجید، سنجیده سخن برانید و کاری نکنید که خانواده معظم شهدا که فرزندان و پدران خود را در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) فدا کردند دوباره داغدار شوند.

لطفا هم صدا با دشمن نباشید…/ کاسپین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار