کد خبر : 15664
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1396- 56: 16

آقای رهنما! چرا نمی‌گویید که علت ممانعت از خروج شما در سال ۶۹ نه سیاسی بوده و نه اقتصادی بلکه امنیتی بوده است

آقای رهنما! چرا نمی‌گویید که علت ممانعت از خروج شما در سال ۶۹ نه سیاسی بوده و نه اقتصادی بلکه امنیتی بوده است

آقای رهنما چرا صادقانه نمی گوید که علت ممنوعیت از خروج ایشان در سال ۶۹ نه سیاسی بوده و نه اقتصادی بلکه امنیتی بوده است .

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، محمود باقری خطیبانی عضو شورای اسلامی شهر رشت در واکنش به صوت منتشر شده از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در فضای مجازی، طی یادداشتی نوشت:

فیلم یکی ازجلسات انتخابات ریاست جمهوری را از سوی یکی از دوستان دریافت کردم . در این جلسه انتخاباتی آقای مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان سخنان قابل تاملی را مطرح کرده است که باید درباره این اظهارات به افکار عمومی پاسخ دهد . صرف نظر از این که مدیرکل ورزش و جوانان به عنوان یک مقام دولتی ، مجاز بوده است که فعالیت انتخاباتی علنی به نفع یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری داشته باشد مورد توجه بنده نیست و دستگاه های نظارتی در این خصوص به وظیفه خود عمل می کنند.

اما موضوع مورد نظرم به آن بخش از صحبت های ایشان بر می گردد که می گوید: اگر فلانی رئیس جمهور شود ایران را مثل سوريه و مصر می کنند و در خیابان بین زن و مرد ديوار مي كشند …. در ادامه هم آقای رهنما برای اينكه به موضوع سخنرانی اش عینیت ببخشد به ممانعت از خروجش به خارج کشور در سال ۶۹ اشاره می کند. در حالی که بحث انتخابات ریاست جمهوری و موضوع سال ۶۹ ایشان متفاوت هستند.

آقای رهنما چرا صادقانه نمی گوید که علت ممنوعیت از خروج ایشان در سال ۶۹ نه سیاسی بوده و نه اقتصادی بلکه امنیتی بوده است . آیا ایشان که از مواهب جمهوری اسلامی برای رسیدن به پست مدیرکلی بهره مند شده اند باید این گونه شاکر باشند و نظام را زیر سوال ببرند؟ کدام نظام سیاسی به مخالف امنیتی خود اعتماد می کند ؟ و حال که نظام با وساطت بسیاری از بزرگان، فرصت خدمت را برای ایشان فراهم کرده این گونه سپاسگزاری می کند؟ من امیدوارم که وزارت ورزش و جوانان ، نمایندگان محترم مجلس ، دستگاه های نظارتی در این خصوص به وظیفه خود عمل کنند و آقای رهنما هم به عنوان یک مدیر دولتی نسبت به آن چه که در جامعه منتشر شده است، توضیحات خود را اعلام نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار