کد خبر : 12682
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

آقای روحانی! اندیشه و طیف شما بر می گردد به زمان قاجار!/ نشاط با ایجاد شغل برای جوانان ایجاد می شود

آقای روحانی! اندیشه و طیف شما بر می گردد به زمان قاجار!/ نشاط با ایجاد شغل برای جوانان ایجاد می شود

همایش انتخاباتی نسل چهارمی ها در حمایت از کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلابی در رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان به نقل از «دیارباران»، همایش انتخاباتی نسل چهارمی ها در حمایت از کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلابی در رشت برگزار شد.

رضا سلمانی نماینده جوانان ستاد رییسی در ابتدای این همایش با بیان اینکه آقای روحانی اندیشه و طیف شما بر می گردد به زمان قاجار، اظهار کرد: میرزا حسین خان سپهسالار طی قراردادی به نام رویترز از جنگل های شمال تا دریای جنوب را به انگلیسی ها فروخت از اوهدفش را پرسیدند گفت چون ما نمی توانیم بر این منابع مدریت کنیم و این خارجی ها هستند که می توانند.

وی با بیان اینکه این تفکر هم اکنون هم بر این کشور مدیریت می کند، گفت: وزیر صنعت می گوید ما باید مدیر وارد کنیم.

نماینده ستاد حجت الاسلام رییسی در گیلان تاکید کرد: اندیشه و تفکر انقلابی با رشد و بلوغی که پیدا کرده است اجازه تکرار اتفاق سال ۹۲ را نخواهد داد.

امین مهاجری نمایندگان جوانان ستاد محمدباقر قالیباف نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه ما هنوز نمی دانیم ماهیت برجام به کجا رسیده‌است، خطاب به روحانی اظهار کرد: اگر برجام به نتیجه رسیده چرا آمریکا تحریم ها را بر نداشته است؟

وی افزود: نشاط و امید لازمه یک جامعه پویاست، آیا نشاط فقط برگزاری کنسرت است؟

نماینده جوانان ستاد انتخاباتی قالیباف در گیلان، گفت: امید و نشاط با ایجاد شغل برای جوانان و روحیه جهادی و مبارزه طلبی با فساد تشکیل می شود.

مهاجری با بیان اینکه دولت مردمی که ۹۶ درصد از این جامعه را تشکیل داده اند و تنها ۴ درصد با زد و بندهای زالو صفتانه حق ملت را به تاراج برده اند، گفت: عده ای در کشور طی ۴ سال با دست اندازی در بیت المال خود را سرمایه نظام می نامند.

وی با اشاره به سخنان قالیباف گفت: ما می توانیم ۵ میلیون شغل ایجاد کنیم، ما مثل دولت ۴ درصدی نمی گوییم نمی شود و نمی توانیم، ما همچون احمدی روشن ها می توانیم و به حرف خود عمل می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار