کد خبر : 14163
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰

آقای سعیدی حرف کاملا درستی زدند/ دوستان به جای لجاجت بیايند واقعیت های تاریخ و امروز را بپذیرند

آقای سعیدی حرف کاملا درستی زدند/ دوستان به جای لجاجت بیايند واقعیت های تاریخ و امروز را بپذیرند

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: فتنه بحثی نیست که مخصوص امروز باشد بلکه در طول تاریخ این موضوع وجود داشته که حتی امام علی(ع) هم بر اثر فتنه شهید شد. این دوستان به جای لجاجت بیايند واقعیت های تاریخ و امروز را بپذیرند.

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به نامه اخیر غلامعلی جعفرزاده به نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار کرد: معتقدیم آقای سعیدی یک سری واقعیت های اجتماع را در خصوص بحث فتنه و انحرافات مطرح کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این انحرافات از اوایل انقلاب تا امروز ادامه پیدا کرده است، گفت: چه در دهه 60 چه در دهه 80 و چه در دهه امروز شاید انحرافاتی در کشور بوده ایم.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه این نوع اندیشه و تفکر از یک منشاء سر چشمه می گیرد، ابراز نمود: افرادی که بر اشتباهاتشان اصرار می کنند، خود را بیشتر منحرف می نمایند. این افراد بهتر است به اشتباهشان پی برند و از آنانی که مخالفتشان را با مقام معظم رهبری و انقلابیون صراحتا اعلام کرده اند، دوری کنند.

وی همچنین بیان نمود: کسانی که یک روز اصلاح طلب بودند، یک روز اصلولگرا بودند و امروز هم خود را اعتدال می دانند، به جای اینکه بیایند به اشتباه خودشان اقرار کنند، مسیر دیگری را طی می کنند.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه آقای سعیدی حرف کاملا درستی زدند، خاطرنشان کرد: کسانی که در فتنه اصرار دارند، یقینا اگر دستشان میرسید، هر آیه ای در قرآن که به موضوع فتنه اشاره می کند را حذف می کردند. فتنه بحثی نیست که مخصوص امروز باشد بلکه در طول تاریخ این موضوع وجود داشته که حتی امام علی(ع) هم بر اثر فتنه شهید شد. این دوستان به جای لجاجت بیايند واقعیت های تاریخ و امروز را بپذیرند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افرادی که خون مردم بی گناه را در سال 88 در خیابان ریختند مجرم هستند و اگر از حصر بیرون بیايند به شدیدترین احکام محاکمه می شوند ولی رافت نظام جمهوری اسلامی شامل حال سران فتنه شده و آنها را در حصر نگه داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار