کد خبر : 7178
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۵۳

آقای شهردار! آنچه که تکراری شده، وعده های بالا نشینان مرفه و بی درد است، نه تصاویر و نام شهدا!

آقای شهردار! آنچه که تکراری شده، وعده های بالا نشینان مرفه و بی درد است، نه تصاویر و نام شهدا!

از این مسئول باید پرسید که از کدام امکانات مالی و پشتیبانی برای نصب تصاویر خود با موضوع تقدیر و تشکر در نقاط مختلف شهر استفاده میکند و انگیزه اش از اینهمه تبلیغات به نفع خود چیست؟

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، حاج علی رنجبر مداح اهل بیت(ع) و مدرس دانشگاه در واکنش به سخنان اخیر شهردار یکی از مناطق رشت، یادداشتی نوشت که متن آن در ذیل آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهدای کشور ما اسطوره های بی بدیل شجاعت و ایثار هستند که در دفاع از خاک و ناموسشان در یک جنگ نابرابر و تحمیلی از همه دارایی شان گذشتند تا شرف و عزت کشور پابرجا بماند و الگوی ملت های ستمدیده جهان شود. عزیزانی که در عین گمنامی ستاره های پرفروغی هستند که راه گم نکنیم و به بی راهه نرویم ، فلذا بر ماست در جبران رشادت‌های این بزرگواران نامشان را زنده و جاوید نگه داریم ، به نوجوانان و نسل حاضر بیاموزیم که آرامش کشورمان مدیون رادمردی و ایمان صادقانه شهداست.

با نهایت تاسف شنیده ها حاکی از آن است  که شهردار یکی از مناطق رشت که فرزند شهید نیز هست، هم نوا با دشمنان قسم خورده این مرز و بوم افاضه می فرمایند که عکس شهدا را بردارید !! نگذارید عکس شهدا برای مردم ما تکراری شود !!

در جواب باید گفت؛

اولا آنچه که تکراری و نخ نما شده است وعده های بعضی از بالا نشینان مرفه و بی درد است که هیچکدام تاکنون اجابت نشده.

ثانیا مگر نه این است که در فرهنگ غنی ایران اسلامی تکریم جایگاه قهرمانان ملی بسیار سفارش شده ؟!!! با علم به اینکه در آموزه های دینی نیز مقام شهیدان و مجاهدان کم تر از جایگاه انبیا و اولیاء الهی نیست پس چه دلیلی دارد که برخی ها “حتی فرزند شهید !!! “با بی توجهی سعی در کم رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند؟
آیا جز این است که اینان قصد دارند جوانان این شهر را از مبارزه با ظلم و عدالت‌خواهی و اسلام‌خواهی دور کنند ؟

از این مسئول باید پرسید که از کدام امکانات مالی و پشتیبانی برای نصب تصاویر خود با موضوع تقدیر و تشکر در نقاط مختلف شهر استفاده میکند و انگیزه اش از اینهمه تبلیغات به نفع خود چیست؟؟

در پایان سخنی صریح با جریان ارزشی گیلان:
بدیهی است همانند گذشته دیر یا زود این مسئول ” فرزند شهید !! “در صدد تکذیب یا جبران بر می آید ، اما در این که عده‌ای این‌قدر وقاحت ورزیدند که نام شهدا را زیر سؤال ببرند همه مسئولیم … آگاه باشیم راه را برایشان هموار نکنیم تا در قیامت جوابگوی حقی که بر عهده ماست باشیم.

امام حسین (ع) می فرمایند ؛

مردم بندگان دنیایند و دین، تنها بر زبانشان جاری است، هنگامی که زندگیشان سرشار است دین گرایند ولی هنگامی که در تنگنای بحرانها قرار گرفتند دین داران واقعی اندک می گردند. بحار الانوار_جلد 44_صفحه 383

ان شاءالله همه مشمول رحمت خدا قرار گیریم…

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار