کد خبر : 15814
تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1396- 23: 13

آقای مدیرکل! شما را به پیغمبر خدا، ورزش گیلان را سیاسی نکنید!

آقای مدیرکل! شما را به پیغمبر خدا، ورزش گیلان را سیاسی نکنید!

رهنما در این فایل صوتی صراحتا قسم پیغمبر می‌خورد که اگر رقبای روحانی به قدرت برسند خیابان‌ها را یک‌طرفه خواهند کرد، ورزش را برای شما حرام می‌کنند و ایران را همچون سوریه و مصر عرب خواهند کرد!

به گزارش گیلانستان، متن تکذیبیه‌ای در برخی رسانه‌های استان از قول «مسعود رهنما» مدیرکل ورزش و جوانان گیلان منتشر شده است که در آن وی مدعی شده که فایل صوتی سخنان تند و توهین‌آمیز وی در زمان اتخابات ریاست جمهوری که در روزهای اخیر در فضای مجازی پخش شده، ناقص و توهین وی به علمای شیعه و اصولگرایان کذب محض است.

رهنما در این متن مدعی شده است «در دوران انتخابات ریاست جمهوری با تمام توان و با رعایت قانون از محبوبیت خود در جامعه ورزش برای جریان اعتدال، اصلاحات و دکتر روحانی استفاده کردم و اصلا پشیمان نیستم و به آن افتخار می کنم.» گویا وی متوجه نیست که همۀ توان اداره‌کل تحت امرش و امکانات دولتی را خرج جناحی خاص در انتخابات کرده و این عمل خلاف قانون است؛ در واقع وی استادانه و خیلی نرم ورزش و ورزشکاران گیلان را قربانی خوش‌رقصی و حفظ پست خود کرده است.

وی در متن تکذیبیه خود مدعی شده که بسیاری از دوستان نزدیکش از اصولگرایان هستند و توصیه می‌کند که «اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و همه نیروهای انقلابی فرزندان این نظام اسلامی هستند، پس حال که انتخابات به پایان رسیده بیاییم همه با هم برای عمران، رشد و توسعه بیش از پیش کشورمان تلاش کنیم.» اما وی باید بداند که اصولگرایان واقعی استان هرگز گفتار تند و رفتار عجیب وی را در انتخابات گذشته فراموش نخواهند کرد.

رهنما در سال ۹۲ با شعار جدایی ورزش از سیاست، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان شد و همواره در مجامع ورزشی یکی از اهداف خود را به‌کارگیری افراد ورزشی به جای سیاسیون در مناصب ورزشی عنوان می‌کرد اما دیری نپایید که خود میدان‌دار عرصۀ سیاسی‌سازی ورزش گیلان و استاد سیاسی‌بازی شد.

فایل صوتی که اخیرا در فضای مجازی پخش شده و سبب نگرانی رهنما را فراهم آورده است و وی را مجبور کرده تا تکذیبیه صادر کند، بار دیگر دست وی را رو کرده است. این فایل صوتی که حاوی سخنان وی در جمع ورزشکاران ستاد روحانی بوده سر و صدای زیادی به پا کرده است. رهنما در این فایل صوتی سعی دارد ورزشکاران را مجاب به رای‌دادن به روحانی کند و در این راه از هیچ کوششی حتی بدگویی و ایجاد رقیب‌هراسی فرو گذار نمی‌کند. وی صراحتا قسم پیغمبر می‌خورد که اگر رقبای روحانی به قدرت برسند خیابان‌ها را یک‌طرفه خواهند کرد. رهنما حتی پا را فراتر نهاده و خطاب به ورزشکاران استان می گوید آنها یعنی رقبای روحانی ورزش را هم برای شما حرام می‌کنند. رهنما در این فایل صراحتا هشدار می‌دهد که اگر رقبای روحانی رای بیاورند، ایران را همچون سوریه و مصر عرب خواهند کرد!

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در حالی این سخنان را مطرح می‌کند که در گذشته بارها از سیاست‌زدگی ورزش گله کرده بود و حال مشخص نیست که چه اتفاق ویژه‌ای رخ داده یا کدام منفعت سرنوشت مسعود رهنما را با سیاست گره زده است که اینگونه سیاسی شده و خود، همکاران و ورزشکاران گیلان را غرق این باتلاق کرده است. وی کار را به جایی رسانده که هیات‌های ورزش استان را مکان تاخت و تاز سیاسیون به‌ویژه اصلاح‌طلبان تندرو ساخته است.

انتشار و پخش این فایل صوتی ابعاد جدیدی از شخصیت سیاسی و تندروی مسعود رهنما را رو کرده و وی را مجبور ساخته که تکذیبیه منتشر کند. حال مسعود رهنما مجبور است علاوه بر عملکرد ضعیف مدیریتی خود، در مورد مواضع تند سیاسی‌اش نیز پاسخگو باشد.

انتهای پیام/ شمال ما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار